• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den lilla och obetydliga softairguntråden.

bykr89

Cartier
Jag tror att du gör dig själv en stor tjänst här på forumet om du använder de ca 20 minuter som är kvar för dig att redigera inlägget på, och åtminstone stryker sista raden.
Någon drack nog för mycket öl igår..
Han gillade uttrycket du använde om att han bör redigera inlägget. Han drygade sig med det i en annan tråd senare haha.
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
finns det aktiva här?

Givetvis!
IMG_1821.PNG
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Sorry att jag bryter denna fina diskussion som kommer flippa ur totalt.
Läge att ni tar detta i pm så vi andra slipper höra er pajkastning.
Denna tråden var för airsoft, inte om vad vi tycker om poliser.
 

Triumf

Rolex
2-Faktor
Halloj!
Kanske hamnat i fel tråd men testar ändå, finns säkert någon kunnig här!

Min kära far fyller år och vill ha ett luftgevär. Vi tänkte köpa ett med sikte, lite extraskott och kanske nån tavla eller så..
Jag vet inte vad vi är beredda att lägga. (pris har inte diskuterats än.)
Men kanske 2000-2500? Eller nått sånt..

Finns det någon som har något bra tips? 😀 det ska inte vara något supergevär då det förmodligen kommer skutas ganska sällan. Men iaf något som är möjligt att träffa med, där man faktiskt siktar..

skulle vara tacksam för snabb hjälp då han ska firas på midsommar!
 

snuttjulle

Panerai
2-Faktor
Halloj!
Kanske hamnat i fel tråd men testar ändå, finns säkert någon kunnig här!

Min kära far fyller år och vill ha ett luftgevär. Vi tänkte köpa ett med sikte, lite extraskott och kanske nån tavla eller så..
Jag vet inte vad vi är beredda att lägga. (pris har inte diskuterats än.)
Men kanske 2000-2500? Eller nått sånt..

Finns det någon som har något bra tips? 😀 det ska inte vara något supergevär då det förmodligen kommer skutas ganska sällan. Men iaf något som är möjligt att träffa med, där man faktiskt siktar..

skulle vara tacksam för snabb hjälp då han ska firas på midsommar!
Ska det skjutas sällan så ska det ju vara enkelt. Ett fjäderdrivet luftgevär med brytpipa. Bara ta fram ur garderoben o börja plinka. Ett sånt här tex:

https://www.cabom.se/produkter/jakt...varsset_Mod_33_Fjaderdrivet_-_4,5mm?id=504782
 
Topp