• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den lite bittra "Kostar Som"-tråden. ,)

Cliff

Silver
2-Faktor
Vi har väl alla någon gång jämfört utgifter i klockor vi längtar efter.
Ibland är det positiva saker som resa med familj, ibland renovering av badrum ibland en trasig diskmaskin eller stor service på bilen som svider etc.

Jag öppnar här med denna klagomur, ut med det, lätta ditt hjärta och säg vad det "kostar som". :D

:banghead: Att skicka grabben på ett års Highschool year i USA kostar som
en oanvänd TT Daytona 116523.
image.png

Jag satt með en kompis och delade en flaska whisky för ett par veckor sedan. Han berättade om något han låtit fixa i sitt hus som kostade 60.000:-, Jag muttrade då 'Det får man ju knappt en klocka för'
Kompisen garvade och skakade på huvudet.

Renoverade badrummet förra julen och gick på ungefär lika mycket som en ny daytona från ad... om inte frugan hade föredragit badrummet hade jag nog föredragit en daytona ;)

Det kommande nyförvärvet kostar som flyg, hotell och vistelse i New york, vilket man kanske borde prioreterat egentligen...

"Det kostar som det smakar.." Köpte en klocka som jag kunnde ha råd med tyckte jag.. Så är inte så missnöjd men klart en fin rolex hade inte varit fel.

Tillbaka
Topp