• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cartiertråden

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Jag funderar ju alltid för länge innan jag handlar - men är därefter rätt säker, och tröttnar därmed sällan! :)

Men jag lovar att komma ihåg det om det händer!

Denna i kombo med den jag köpte av dig för ett par år sen är fasen en rätt bra duo! :)
Mycket klockor för liten peng. Trots att det gått upp. Kul att vara på Cartiertåget innan pöbeln också!
 

Fredgusta

Panerai
20191030_180733.jpg
Myser på vägen hem
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Tack för hinten! :)

Har dock koll, och det är lugnt för tillfället, den sitter, men skall naturligtvis fixas ordentligt.

Var precis på väg hem från den lokala urisen när bilden togs men han lyckades inte lösa problemet - dock f*cka upp det ännu mer! *morr* Får ta den till AD. :)
Är den gängpaj? Tror min är det. Antingen skruven eller bandhornet :/
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Är den gängpaj? Tror min är det. Antingen skruven eller bandhornet :/

Nej, gängorna verkar fina.

Stiftet verkar dock vara något skevt så gick trögt på vägen ut och vill inte tvinga i det. Så får troligen skaffa ett nytt på sikt. Funkar as-is för tillfället dock. Inte nöjd med hur det ser ut dock.
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Nej, gängorna verkar fina.

Stiftet verkar dock vara något skevt så gick trögt på vägen ut och vill inte tvinga i det. Så får troligen skaffa ett nytt på sikt. Funkar as-is för tillfället dock. Inte nöjd med hur det ser ut dock.
Stiftet borde väl vara relativt enkelt att böja till om man vågar och är försiktig?
Ajaj. Hur gick det med lillen?
Det gick dürt
 

Txistorra

Omega
Har en Americaine i stål. Stora modellen. Varför blir jag inte av med den? Tycker priset är grymt, ungefär under halva nypriset. Är det storleken det handlar om? :confused:
 
Topp