Förbaskat bra.HAQ är grejer det. Inget bling, simpel dykarklocka, matt urtavla, minimalt med text. Ett vinnande koncept.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förbaskat bra.HAQ är grejer det. Inget bling, simpel dykarklocka, matt urtavla, minimalt med text. Ett vinnande koncept.![]()
Kan ta en kölapp när det är dags för flipp, om första man i kön inte är på huggetHAQ är grejer det. Inget bling, simpel dykarklocka, matt urtavla, minimalt med text. Ett vinnande koncept.![]()
Noterat!Kan ta en kölapp när det är dags för flipp, om första man i kön inte är på hugget![]()
Så är det. Riktig bra. Gillar denna mycket bättre än automatiska varianten. No fuss. En perfekt bruksklocka.HAQ är grejer det. Inget bling, simpel dykarklocka, matt urtavla, minimalt med text. Ett vinnande koncept.![]()
Inte tröttnat än?Noterat!![]()
Förr eller senare gör jag detInte tröttnat än?![]()
SnyggEnkel og awesome Certina.
![]()
![]()
Har du fått en repa i glaset rätt över loggan? Smärtsamt.Dagens Certina![]()
JaHar du fått en repa i glaset rätt över loggan? Smärtsamt.
Riktigt bra! Proportionerna ser bäst ut av de tre och snyggt med kombinationen mattsvart urtavla och borstade mittlänkarKnep den här av @Lateralus och har burit den några dagar nu, storleken är verkligen 5/5. Haft både 38 och 43mm tidigare, men denna på 40mm är perfekt. Trevligt med quarz ändå, sjukt bra grab and go klocka.![]()
Bara kikat på den i monter, men är lite tråkig och säger ett Tissot prx på 35mm är snyggare med bättre proportioner. Men smaken är som röven förstås jag jag kan ju ha fel
Har kollat lite på PRX också, känns som att dom är liknande men ändå inte. Men du har rätt, det är högst subjektivtBara kikat på den i monter, men är lite tråkig och säger ett Tissot prx på 35mm är snyggare med bättre proportioner. Men smaken är som röven förstås jag jag kan ju ha fel![]()