Snyggt! Klart bättre m helborstad länkInga problem.
Gick ut i regnet på altanen och tryckte av, bara för dig.
(Och lite för att jag inte har så mycket att göra just nu, haha
![]()
![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Klart bättre m helborstad länkInga problem.
Gick ut i regnet på altanen och tryckte av, bara för dig.
(Och lite för att jag inte har så mycket att göra just nu, haha
![]()
![]()
![]()
Hade inte tvekat på denna en sekund om den hade haft female ändlänkar. Känns som ett jävla spjut som sticker ut. Hade behövt rejälare handleder för att bära upp det.Snyggt! Klart bättre m helborstad länk![]()
Lite märkligt det där tycker jag, känns som att 99 % av användarna föredrar female ändlänkar, men ändå envisas många tillverkare med just male ändlänkar.Hade inte tvekat på denna en sekund om den hade haft female ändlänkar. Känns som ett jävla spjut som sticker ut. Hade behövt rejälare handleder för att bära upp det.
Lite märkligt eller fullständigt ofattbart.Lite märkligt det där tycker jag, känns som att 99 % av användarna föredrar female ändlänkar, men ändå envisas många tillverkare med just male ändlänkar.
2001? Jag fikk en lik til min konfirmasjon, som jag tappade. Sen fant jag den här til salu nu i somras med defekt urverk.Vad är det för årsmodell (cirka) på den?
Kan nog vara en liten skillnad mellan vita varianten och de ”ursprungliga” svarta och blå. Kolla Teddys video. Vid cirka 5 minuter. De ser mer ut som målade fast med rejält med färg så de reser sig lite från ytan. Din vita har ju mer tydligt aplied, tycker jag.Stavindexen för varje timme är applicerade på Legend Diver, större delen av dess längd, samt de arabiska siffrorna 3,6,9,12 och även "lume-dot" som är vid dessa. Fast det står faktiskt målade på Longines hemsida.
Här kan man se det när ljuset faller in lite från sidan (arkivbild på min).
![]()
CypernCertina PH1000 i windy conditions. Life guard on duty.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cypern, er korrekt. Rundt 30 grader. Frisk bris i dag, ellers vindstille resten av uken. Temperaturen i sjøen er herlig varm.Cypernnu längtar man ordentligt.
Vågar säga att det är en väl bevarad hemlighet. ETA F06.412, 40mm, 11 mm hög etc.. Samma specifikationer och urverk som Marathon Tsar har och den ligger ju runt 18 tusen ny (!!) För 5000 kronor får du inte bättre dykare i min värld.Vilka i tråden har norpat en DS Action Diver Quartz sedan den lanserades? Jag tycker den är riktigt fin. I mitt tycke snyggare än den automatiska på grund av datum klockan sex och minimalt med text på tavlan. Dessutom HAQ med 10 spy. En extremt prisvärd dykare helt enkelt.
![]()
![]()
Vad betyder ”spy”?Vågar säga att det är en väl bevarad hemlighet. ETA F06.412, 40mm, 11 mm hög etc.. Samma specifikationer och urverk som Marathon Tsar har och den ligger ju runt 18 tusen ny (!!) För 5000 kronor får du inte bättre dykare i min värld.
Seconds per year.Vad betyder ”spy”?
Tack! Vet du (eller någon annan) om Certinan i fråga har något slags ”on the fly” justering i armbandet, likt automatversionen?Seconds per year.
Flott Certina og magisk mangogul.
![]()
Asfin! Varit sugen på den.2 snabbt tagna wristshots så här precis efter att ha blivit uppackad och fått länken sizead!
Den är väldigt trevlig är första intrycket!![]()
![]()