Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser faktiskt ut som vårt gästrum? Är du hos oss?Det är lite klass på stället när det ligger finmattor på muggenvar är jag??
![]()
Japp!! Östra flygeln..Ser faktiskt ut som vårt gästrum? Är du hos oss?![]()
Ha!! Säg som det är.. Det där är grannens fru! Därav smygandet!! ;-)Titta! jag smyger på hustrun i buskarna
![]()
Får se vad vi kan få ihop för dryck av detta
![]()
Humle??...
Yes, luktar fantastiskt men inte en aning om när man egentligen ska plocka den. men nu ska det testas iallafall!
Utsikten från lindner, överlycklig idag körde jag 8,24, mitt snabbaste varvmassivt med trafik under dagen.
![]()
Audi RS4 årsmodell 2013, gick som, ja faaaan där nere. Upplevdes som bilen klara iaf 45 sek snabbare än jag kunde köra, fantastiskt.Fy fan vad kul! Måste snart köra ringen känner jag. Vad körde du med?
Audi RS4 årsmodell 2013, gick som, ja faaaan där nere. Upplevdes som bilen klara iaf 45 sek snabbare än jag kunde köra, fantastiskt.
Pistenklause på kvällen naturligtivs, inget foto tyvärr därifrån.