Se föregående sida, måste ha stått på samma gräsplättKolla ett slott
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Se föregående sida, måste ha stått på samma gräsplättKolla ett slott
![]()
Sjukt! Missade det heltSe föregående sida, måste ha stått på samma gräsplätt![]()
Jag tar semester i Kalmar lite då och då när jag följer med min sambo till hennes skola i KalmarSjukt! Missade det helt
Vad gör en Lundabo där uppe?
Trevligt! Jodå, här är riktigt fint på sommaren men vintern var riktigt drygJag tar semester i Kalmar lite då och då när jag följer med min sambo till hennes skola i Kalmar
Trevlig stad med en trevlig klockbutik!
Var en riktigt fin kväll, kan tänka mig att det var en grym båtkvällnu är det sommar och leksakerna har dammats av!
![]()
Var en riktigt fin kväll, kan tänka mig att det var en grym båtkväll![]()
Läcker bild! Vilket land/ort? Norge?Jobb & jobb.Gummibåtarna måste rastas.![]()
Läcker bild! Vilket land/ort? Norge?
Läcker kombination av kryssningshamn och ankdamm.Japp, Flåm i Norge.Cruisebåt på besök och G-shock på armen idag.![]()
Campus Helsingborg? I så fall har även jag varit en runda där för 2 år sedan"Peka" hejdå skolan och säger hej till sommarlov!
![]()
Campus Helsingborg? I så fall har även jag varit en runda där för 2 år sedan![]()