• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den Officiella Pekbilds tråden

Barnen sover o pappa kan njuta av en öl eller två
image.jpg

Absolut jag ska skriva ett par rader om den inom kort. Mycket positivt blir det men även några mindre minus. Ett kan jag säga redan nu och det är att den kommer att få stanna läääänge .

Skickas från min iPhone via Tapatalk

Absolut jag ska skriva ett par rader om den inom kort. Mycket positivt blir det men även några mindre minus. Ett kan jag säga redan nu och det är att den kommer att få stanna läääänge .

Skickas från min iPhone via Tapatalk
Ser fram emot vidare läsning :). Gillar klockan mer för varje gång jag ser en bild på den.

J@#%vla skitmänniska som behagar göra pundarinbrottsförsök på bilen, lyckas repa halva förardörren, sabba låset etc
Klock- o semesterbudget reducerad..
image.jpg

Anthony Quinn Bay på Rhodos, där filmen "Kanonerna på Navarone" spelades in (bra bok av Alistair Maclean). Viken gavs till Anthony Quinn (huvudroll i filmen) av Greklands regering (militärjunta) som tack för den reklam filmen gjorde. Fantastiskt vatten att bada i.

Sinn + AQ Bay.jpg

Tillbaka
Topp