Ungarna jagar maneter....
![ja6ymyra.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fimg.tapatalk.com%2Fd%2F14%2F07%2F26%2Fja6ymyra.jpg&hash=b06d3902955838c54236331debff657b)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det i Norge ?Det är tur man har stormalarm på Suunton.
Är det i Norge ?
Mina adepter.![]()
Skickas från min iPhone
Tack, jag vet. Det är en SjööSandström. Men jag spelar inte där, bara coachar. Fadder runda.Ser inte vad du har för klocka på dig men det är inte bra att spela golf med mekaniska urverk. Vill bara upplysa så du undviker tandgnissel![]()
Tack, jag vet. Det är en SjööSandström. Men jag spelar inte där, bara coachar. Fadder runda.
Beundrar grannens bil...
![]()
Vad har hänt? Har han fått en bazooka genom rutan?Beundrar grannens bil...
![]()
Vad har hänt? Har han fått en bazooka genom rutan?
Skickas från min iPhone
Fyfan, du vet inte vad det var för fabrikat på den sopkvasten?![]()
Ingen aning men kan fota den när jag väl kommer hem om den är kvar![]()
En perfekt parkering./quote]
Påminner mig om en natt när jag skulle hälsa på min då studerande lillebror i Bergsjön, på lördagsförmiddagen när jag trodde jag skulle fara hem stod bilen bromskivorna.