Jobb på bruket?![]()
Helvetes varmt där ute! Bäst att förlänge pusen 10 min till![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jobb på bruket?![]()
Helvetes varmt där ute! Bäst att förlänge pusen 10 min till![]()
PrecisJobb på bruket?
Beror på vilket bruk?Precisgod syn eller har du också varit där en gång tiden?
ÖrtoftaBeror på vilket bruk?![]()
Nej där har jag inte varit. Ser ungefär lika dant ut på många ställen. Forsätt svettas medans jag har semester.Örtofta![]()
Utan inbördes ordning är lite fegt.Haha, bra post![]()
Jooo tack
![]()
Så det är därför hundar slickar sig i röven Ryttaren.![]()
Där ser man, nu finns ju bara Örtofta kvar (delvis Arlöv med). Bra gissat hur som helstNej där har jag inte varit. Ser ungefär lika dant ut på många ställen. Fortsätt svettas medans jag har semester.![]()
Vi hade Hasslarp när jag var i din ålder, många bekanta som jobbat där under kampanjerna.Där ser man, nu finns ju bara Örtofta kvar (delvis Arlöv med). Bra gissat hur som helst
Hahaman får stå ut... blir ju förhoppningsvis ny klocka i sommar!
Aha! Har inte varit på någon kampanj (ännu), hade varit bra för klockkontotVi hade Hasslarp när jag var i din ålder, många bekanta som jobbat där under kampanjerna.
Ny klocka är alltid en bra morot.![]()
Här känner man att klockvalet var rätt.
![]()
Krävs bara lite "skitivadallaandratycker" så är man hemma oavsett omgivning.Ska du ha rödgummi på YM så krävs det nästan röda gardiner och stolar för att du ska komma undan med det![]()
Krävs bara lite "skitivadallaandratycker" så är man hemma oavsett omgivning.![]()
Var är du någonstans?
Var är du någonstans?![]()