Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är något speciellt med Rolex och tracktop.Lika bra att damma in en bild nu när man uppfyller kriterierna i vad som förmodas bli KS bästa tråd
Det är något speciellt med Rolex och tracktop.
Har aldrig varit så sugen på en Rolex som jag är nu!
God måndag. Det är klart, idag går vi i blått.Glad måndag, har vi några adidasriddare här idag?
Lika bra att damma in en bild nu när man uppfyller kriterierna i vad som förmodas bli KS bästa tråd
Bästa trådstarten på fem år, äntligen nåt man kan relatera till...!!
God måndag. Det är klart, idag går vi i blått.
Kör! Härliga träningsskorSka man slå till på ny träningsoverall.
Ser snabba ut.Kör! Härliga träningsskor
Gadden kompletterar helheten och bilden så jävla bra... Men min tid kommer välGadden kompletterar helheten och bilden så jävla bra... Men min tid kommer väl
Nu måste du sakna 16013an i denna tråden?
Ska man slå till på ny träningsoverall.
Gadden kompletterar helheten och bilden så jävla bra... Men min tid kommer väl
Haha ja bläcket flyger just i denna tråden
Haha sant, där har vi bra kontrastBläck på händerna flyger väl ännu hårdare i kostym egentligen IMHO!
En Zodiac, fått med den i ett byte, rätt cool.Haha uppmanas kraftfullt, berätta om klockan
Klocksnacks Officiella Tråd För Träningsställ och klockor.
Tråden där vi får utlopp för våra största Polyester-fetischer!
- Det är Klocka/WCT bilder som gäller!
- Inte nödvändigtvis hela ställ utan fokus på WCT!
- Ädelmetal & Grus premieras med extra likes!
- Stripes uppmanas kraftfullt!
- Notera att tråden ej uppmanar till GTA-beteende även om klädseln efterliknas.
Tillåt mig att exemplifiera!
- Trots ovan uppmanas samtliga att ALLTID vakta orten!
Allt gott & Fyll på!
//TheTaleTeller
Den köper man nog inte. Den förtjänar man.Haha Coolt satt med grannen i helgen och diskutera ifall vi ska slå till på en varsin!
Var köper man Adidas träningsoveraller typ den mannen på bilden sportar? Trevligt med lite ovanligare variant
En Zodiac, fått med den i ett byte, rätt cool.
Tack. Tyvärr double, men i riktigt bra skick så det får duga.Den såg fräck ut, passade bra i bilden 18k eller double?
Underbar tråd, var bara tvungen att bidra
Tyvärr så är det lite tunt med guld i klocklådan så jag lånade sambons zodiac