Fyllt på!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såja! SnyggtFyllt på!
Såja! Snyggt
Måste också ta och skaffa lite nya stripes tror jag
Ska ta en titt.Haha, började klicka runder efter att jag postade om rabatten sist Typ 50% på en del av grejerna ovan!
Standard... Typ allt ovan är borta från butik nu också, utgått etcSka ta en titt.
Var i butik och hittade sjyssta priser men allt bra var ju såklart slut.
Jefligt nöjd
Kungligt!
Tack! Länk är helt klart bäst på den, har har du den på svart läder.Stenhård klocka, bokstavligen talat... Bättre än natot men föredrar nog länk ändå
Hur är den på svart läder?
Tack! Länk är helt klart bäst på den, har har du den på svart läder.
Riktigt nöjd med den, går ju inte jämföra med din som är typ NOS, förra ägaren har verkligen använt min och det syns klart och tydligt. Men de gör att man vågar använda den rätt flitigtSjukt bra, ser skarp ut!
Vilken årgång? Har du haft andra tavlor till den?
Riktigt nöjd med den, går ju inte jämföra med din som är typ NOS, förra ägaren har verkligen använt min och det syns klart och tydligt. Men de gör att man vågar använda den rätt flitigt
Den ska vara från 94' inga tavlor ännu men är lite små sugen på något nytt
Förstår vad du menar, hade en Patek som jag typ inte vågade använda för jag var "rädd" att repa den.. sen att köpa NOS förstår jag inte riktigt om de inte för investeringssyfte eller något, för så fort du börjar använda en NOS så är det inte NOS pris på den igen, så mycket pengar har jag inteFörstår det! Nej visst, jag hade oförskämd tur när jag fick möjlighet på den. Klockrent, som det ska vara! Det är faktiskt sjukt, de klockor som varit NOS har jag haft svårare att använda fullt ut, men så fort första repan är där så kan man slappna av. Värre med de klockor som är platta och borstade på bezel, AP/PP osv... Men gött, sen tåler ju din klocka lite också! Coolt! Vad är du sugen på för tavla?
Är det Ernestos gamla?
Jag var lite inne på 5ref först, men ska nog satsa på en 6ref ändå Dock är det verkligen nice med borstade bandhorn!
Förstår vad du menar, hade en Patek som jag typ inte vågade använda för jag var "rädd" att repa den.. sen att köpa NOS förstår jag inte riktigt om de inte för investeringssyfte eller något, för så fort du börjar använda en NOS så är det inte NOS pris på den igen, så mycket pengar har jag inte
Lite sugen på denna, stämmer bra det.
Detta är min första DD, är inte så mycket för guld så de fick bli platinum eller WG men denna kom upp och var så pass fin så var tvungen att ha den
Har prövat 6ref platinum innan jag köpte min, men tyckte inte om dem polerade bandhorn, tycker de gör sig mycket bättre på gult guld än på PT modellen, prövade även en nyare WG DD , men de var inget för mig.
Bra tråd! Några ifrån arkivet
Här dessvärre inte med träningsoverall men de ack så viktiga tre strecken///
Det kändes rätt med adidas och guld så jag måste nog göra detDen var ju klockren till träningsställ Låna oftare!
Det kändes rätt med adidas och guld så jag måste nog göra det
Ser ut som silver, detta är den med dem större stenar, finns även en liknande till salu här på KS men med dem små. Borde väl gå köpa den Glaciär/Is och sätta i min? om man nu hittar en till salu.
Tack, som sagt riktig nöjd med den
Ja länken och låset är en upgrade, synd att dem inte gör nyare med borstade bandhorn... de var just det som var en dealbreaker för mig
Glaciärtavlan är trevlig, och diamanter på det
Mycket OT nu
edit, back on topic,