Humor. Hört talas om det...Modern klassiker. Väldesignad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Humor. Hört talas om det...Modern klassiker. Väldesignad.
Jagar en tidig svarttavlad med blästrad boett själv.Humor. Hört talas om det...
Välkommen till diskot när du har hittad en. Jag väntar på dig i lobbyn. Du känner igen mig på den lite för blanka och lite för uppknäppta skjortan samt en hårig bringa.Jagar en tidig svarttavlad med blästrad boett själv.
Hade man en sådan "Brajtling" på armen när man kom hem från Thailand i början på 90-talet, då var man kung hemma i min lilla stad...Det kunde ha varit värre - det kunde varit guld och stål. Men det är illa nog ändå.
![]()
![]()
![]()
Återkommer ständigt i googlandet till Corum - troligtvis det minst älskade märket på forumet. För stora, vulgära och det bästa sättet att kasta pengarna i sjön, åtminstone vid nyköp. Tvåton med kolfiber, där kan man snacka om extra alltMin perfekta semester på Rivieran-klocka.
Gissar att dragningskraften ligger i att det var en av de första lyxigare klockor som jag blev uppmärksammad på under det glada 90-talet.
![]()
![]()
Fula? UnderbaraHUBLOT har jag av någon anledning blivit nyfiken på! Har alltid tyckt att dom är enormt överskattade och fula som stryk.
![]()
![]()
![]()