Förstår, bra plan där!Måste ner lite i antal, veckan har för få dagar och jag för få armar.
Tänkte försöka börja praktisera en ut, en in. Och helst i den ordningen…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår, bra plan där!Måste ner lite i antal, veckan har för få dagar och jag för få armar.
Tänkte försöka börja praktisera en ut, en in. Och helst i den ordningen…
Dessvärre broder, dessvärre!Någon som nöp någon av de två fina som såldes idag på Uppsala Auktionshus?
Uppsala Auktionskammare
Se Uppsala Auktionskammares aktuella och tidigare auktioner. Ni kan bläddra i aktuella auktionskataloger samt se slutpriser från tidigare auktioner.www.uppsalaauktion.se
Lite rimligare prisläge än de förra som kommit ut.Dessvärre broder, dessvärre!
Du tänkte mk1 som gått på Bukkan ett par gånger? Tror de är några resor mer rare hos de som gillar dessa. Jag hade dock hellre köpt dessa. Gillade framförallt kompressordykaren.Lite rimligare prisläge än de förra som kommit ut.
Visst var det så, faktiskt tydligt lägre än förväntat med tanke på att det kunde finnas internationella köpare med!Lite rimligare prisläge än de förra som kommit ut.
....det var den som jag råkade ropa hem!.....Gillade framförallt kompressordykaren.
Ah grymt! Grattis!....det var den som jag råkade ropa hem!
Tack, jag har fortfarande ont i magen för jag råkade buda över en kompis som jag visste var intresserad men det kom jag ihåg först när allt var klart...trodde den skulle gå för betydligt mer av samma anledning som jag skrev ovan!Ah grymt! Grattis!
Han får stå först i kö sen. Win-win för er. Bra köp.Tack, jag har fortfarande ont i magen för jag råkade buda över en kompis som jag visste var intresserad men det kom jag ihåg först när allt var klart...trodde den skulle gå för betydligt mer av samma anledning som jag skrev ovan!
Tack. kompis!Han får stå först i kö sen. Win-win för er. Bra köp.