Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Guldfärgen på index och visare är magisk! Speciellt mot den härliga tavlan!Svarta, blanka urtavlor är väldigt elegant, särskilt om det är lite större diameter på klockan. Mitt bidrag i ämnet, dock är inte min Visodate så stor.
Håller helt med! Den här är inte min men skulle gärna lägga den i samlingenGuldfärgen på index och visare är magisk! Speciellt mot den härliga tavlan!
Ja, he, sekundvisaren är en pulshöjande!Håller helt med! Den här är inte min men skulle gärna lägga den i samlingen
Fina 38mm på boetten och sekundvisarn...
Säger som @Psykel, nästan för bra.Ja, he, sekundvisaren är en pulshöjande!
Den där är ju i superskick!
Har faktiskt span på en likadan o Sundsvall, men den är det spidertavla på, misstänker att dom inte hade så bra koll på lösningsmedlen förr. Säkert olika blandning i färgen från gång till annan, men snyggt är det!
Håller helt med! Den här är inte min men skulle gärna lägga den i samlingen
Fina 38mm på boetten och sekundvisarn...
Hur mycket de är värda egentligen?!Ja, he, sekundvisaren är en pulshöjande!
Den där är ju i superskick!
Har faktiskt span på en likadan o Sundsvall, men den är det spidertavla på, misstänker att dom inte hade så bra koll på lösningsmedlen förr. Säkert olika blandning i färgen från gång till annan, men snyggt är det!
Den här har ju jag tittat på, hoppas den är kvar...Hur mycket de är värda egentligen?!
Sämre skick och inte samma klocka.Den här har ju jag tittat på, hoppas den är kvar...
Nyservad av utbildad och mycket erfaren urmakare!
Prislappen på denna är 1800kr
Sålde denna för många herrans år sen. Vet inte hur gammal den var, men blank tavla hade den iaf. Tyvärr var bildkvalitén usel på den tidenHoppas någon har en tidig DS med svart tavla!
Visst är bilden lite sådär, men tavlan är helt underbar!Sålde denna för många herrans år sen. Vet inte hur gammal den var, men blank tavla hade den iaf. Tyvärr var bildkvalitén usel på den tiden
Sjukt fin tavla toppat med ett riktigt porrigt plexi, härligt!Flygellackad