Husse
Pandion
Du levererar top notch som alltid!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du levererar top notch som alltid!
Om du tröttnar på Certina'n så har du en annan som är sugenSitter i soffan och inser att jag inte har någon bild i telefonen på min blanka Seamaster. Inte orkar jag resa mig heller.
Well, Certina och Longines får duga idag.
Herrejösses!Sitter i soffan och inser att jag inte har någon bild i telefonen på min blanka Seamaster. Inte orkar jag resa mig heller.
Well, Certina och Longines får duga idag.
Och snart i min lådaGrymt bra!
Kul!Och snart i min låda
Verkligen! Var lite kärlek vid första ögonkastet
Fin boett (och tavla såklart) Vill du berätta mer?
En av få helt i stål, kopparfärgat Landeron 149. Gissar på 37 mm. Finns nog inte så mycket mer än det att säga.Fin boett (och tavla såklart) Vill du berätta mer?
Bitter att jag inte budade högre på den där. Himla fin.En av få helt i stål, kopparfärgat Landeron 149. Gissar på 37 mm. Finns nog inte så mycket mer än det att säga.
Ja det var lite av ett fynd ser jag nu när jag gick tillbaka två år i min mailbrevlåda. Ryker nog dock i min utrensning. Tveksamt om jag burit den en hel dag.Bitter att jag inte budade högre på den där. Himla fin.
Ska hålla utkik, slå gärna ett pm när det blir dags.Ja det var lite av ett fynd ser jag nu när jag gick tillbaka två år i min mailbrevlåda. Ryker nog dock i min utrensning. Tveksamt om jag burit den en hel dag.
Ojojoj! Har var det blankt och riktigt fint!
Hatten av!
Nu var inte alla de där tavlorna blanka? Rätt ok ändå, men de blanka var läckrast!
Magisk samling! Dock är inte alla blanka men jag hade inte tackat nej ändå