Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han kommer säkert träda fram när klockan anlänt, men tyvärr dröjer jag med att skickaHar det varit utlottning av den ena Tanken? I så fall, vem vann? Vi vill ju ha ett utförligt vinnarinlägg så klart!![]()
Jag tycker att det borde vara frivilligt om man vill träda fram. Alla kanske inte vill skylta med att de vunnit.Skulle ju vara roligt om det skrevs ut i tråden vem som vinner. Så alla ser att det är jag som tog hem den liksom![]()
Haha, sant. Men kul för övriga att se så @JaTack inte fuskar och behåller självJag tycker att det borde vara frivilligt om man vill träda fram. Alla kanske inte vill skylta med att de vunnit.
Om jag vinner kommer ni INTE att undgå detta kan jag säga![]()
Du behöver inte oroa dig!Haha, sant. Men kul för övriga att se så @JaTack inte fuskar och behåller självhaha, NÄR jag vinner kommer ni INTE att undgå detta!
![]()
Håller med, även om öppna och stänga inte vållade mig några problem... Men konstruktionen och de lösa flärparna känns inte riktigt high-end...Är kanske bortskämd med Omegas viklås men Tankens är ingen höjdare. Det bli mycket band som bara ligger dubbelvikt och ger utstickande flärpar. Sen är öppning och stängning en liten procedur i sig innan man får till den rätta knycken. Hade gärna sett mer kvalité både på låset och bandet.
Dock klickar låset bra och det känns inte som att det kan gå upp av misstag vid användning.
![]()
Jag upplevde inte att man kunde bryta upp lået av misstag. Har du klickat i det ordentligt?Är kanske bortskämd med Omegas viklås men Tankens är ingen höjdare. Det bli mycket band som bara ligger dubbelvikt och ger utstickande flärpar. Sen är öppning och stängning en liten procedur i sig innan man får till den rätta knycken. Hade gärna sett mer kvalité både på låset och bandet.
Dock klickar låset bra och det känns inte som att det kan gå upp av misstag vid användning.
![]()
Du får nog läsa vad han skrev igen, läs lite mer noggrantJag upplevde inte att man kunde bryta upp lået av misstag. Har du klickat i det ordentligt?