Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du inte lärt dig att man bara ska spela mer när man väl börjat vinna?Ingen brådska med utlottningen för min skull, har precis vunnit en Gul Victorinox som inte ens anlänt ännu.![]()
![]()
Brukar sällan vinna, kan bero på att jag aldrig spelar.Har du inte lärt dig att man bara ska spela mer när man väl börjat vinna?![]()
Fan jag vill verkligen vinna den där!!
Verkar verkligen så...Fan jag vill verkligen vinna den där!!
Har ju en gul som får tjänstgöra då, hustrun har redan paxat Tanken om jag vinner.Mmm...
Jag vill VERKLIGEN vinna denna.
Skulle inte förvåna mig om @jabla the hutt vinner denna också.
Då ska det väl fotas med fekalier och annat kan man tänka![]()
Hustrun är säkert en bättre människa (brukar vara så) så då är det väl okHar ju en gul som får tjänstgöra då, hustrun har redan paxat Tanken om jag vinner.
Kul att jag inte är ensam om att vara den sämre hälften.Hustrun är säkert en bättre människa (brukar vara så) så då är det väl ok![]()
Min bättre hälft är ingen dålig flicka. Synd och skam tycker jagKul att jag inte är ensam om att vara den sämre hälften.![]()
Ah, mkt bättre med "brunt" band särskilt med tanke på de blå detaljerna. Tänkte pröva detta när jag hade den men vågade inte börja fippla med bandbyte på en passaround-dinka. Detta är så jag kommer bära den om (när) jag vunnit!Bandet är snett för att du har monterat det snett. Lätt hänt med det där viklåset. Bandet kan vrida sig högre upp och det visar sig inte att det är snett förrän det är "färdigmonterat". Har själv haft två Solo... Fixa lite med bandet så blir det bra!
![]()
Den har fått lite stryk under resans gångDen känns nog som en familjemedlem redan. Om jag inte kan få iväg den imorgon så får det bli på måndag.
![]()
På lördag tror jag det är sagt så den kommer nog så du kan hämta ut den på tisdag ;-)När kommer #1 att lottas ut? Skulle vilja veta när jag får den nämligen..
Perfekt!På lördag tror jag det är sagt så den kommer nog så du kan hämta ut den på tisdag ;-)
Hade helt klart varit grymt att testa den under en vecka! Galet snygg på de bilderna!Hamnar den här så blir den hustruns beater. Hennes dressklocka är denna.
![]()
Här kommer en Basculante. En dressare jag gärna skulle äga. Apropå Cartier i väntan på...
![]()
![]()
@JaTack , nästa Passaround?
Samma procedur denna gången, den ena gruppen har fått sina nummer och utlottningen skrev idagTidigare har vi fått nummer motsvarande turordningen när passarounden startade.
Nästa lördag säger du, då borde klockan vara hos mig på tisdag då alltså?Samma procedur denna gången, den ena gruppen har fått sina nummer och utlottningen skrev idag
Den andra gruppen har utlottning nästa lördag. Har @marer fått klockan än?
Hehe ja det tar väl ett par dagar att bara få fram den till Sveriges nordligaste metropol
Nej, tror den skulle postas på måndag. Sen ska den ju en lång väg norrut med.![]()
Tror snarare att den ligger på ett Ica nära mig dåNästa lördag säger du, då borde klockan vara hos mig på tisdag då alltså?![]()
Isåfall är det fusk i lotteriet!Hehe ja det tar väl ett par dagar att bara få fram den till Sveriges nordligaste metropol
Tror snarare att den ligger på ett Ica nära mig då![]()