• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Cartier Tank-passaround-tråden!

Den känns nog som en familjemedlem redan. Om jag inte kan få iväg den imorgon så får det bli på måndag.

DSC_1249 besk.jpg

Bandet är snett för att du har monterat det snett. Lätt hänt med det där viklåset. Bandet kan vrida sig högre upp och det visar sig inte att det är snett förrän det är "färdigmonterat". Har själv haft två Solo... Fixa lite med bandet så blir det bra!

image.jpeg
Ah, mkt bättre med "brunt" band särskilt med tanke på de blå detaljerna. Tänkte pröva detta när jag hade den men vågade inte börja fippla med bandbyte på en passaround-dinka. Detta är så jag kommer bära den om (när) jag vunnit!

Hamnar den här så blir den hustruns beater. Hennes dressklocka är denna.
AbTs Cartier 2.jpg

Här kommer en Basculante. En dressare jag gärna skulle äga. Apropå Cartier i väntan på...
Cartier Basculante skjortärm.jpg

Cartier Basculante vrid.jpg

@JaTack , nästa Passaround?
Hade helt klart varit grymt att testa den under en vecka! Galet snygg på de bilderna!

Har aldrig vettiga kläder på jobbet så ni får leva med shorts och T-shirt-bilder ;)
DSC_3970.JPG

Hur exakt går utlottningen till? Alla anger ett nummer på förhand och så vinner den vars nummer kommer först, eller? :)

Tillbaka
Topp