D
Deleted member 4412
Guest
O idag är man grymt nöjd. Frugan o grabben kom hem i natt efter 1 vecka på Gran Canaria så det var ett kärt återseende
O allt är relativ men grabben sov rätt gott till o från mellan 0:30 till 9:00 imorse (dock inte en blund på flygresan).
Det jag ville poängtera var ju att man verkligen måste njuta av dom goda stunderna, se sitt egna barn som världens mest perfekta o inte stirra sej blind på dom negativa sidorna
.
O allt är relativ men grabben sov rätt gott till o från mellan 0:30 till 9:00 imorse (dock inte en blund på flygresan).
Va skönt!!! Blev lite nedstämd o fick tankar om längre tids sjukdomar, div handikapp osv..Förstod det.
Det slog mig när jag funderade lite att det var ett tag då hon vaknade på natten jag sov på hennes golv ett par timmar. Det är lätt att glömma.
Det slog mig även efter inlägget att hon bara är 8 år. ;-)
Allt har sin tid.
Vill poängtera att det inte är superkomplikationer hon har. Jämförbara med att sova halvdåligt.
Det jag ville poängtera var ju att man verkligen måste njuta av dom goda stunderna, se sitt egna barn som världens mest perfekta o inte stirra sej blind på dom negativa sidorna