Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Underbar hundras …som har en hel del bus i sig!Okej då. Nyförvärvet Radar, perro de agua espanol, huligan och professionell sakförstörare blev sex månader på nyårsdagen.
Snygging! Jag har en 14,5-åring också som fortfarande har bus kvar i kroppenUnderbar hundras …som har en hel del bus i sig!
Vår Harry fyller snart 2 år och är ett riktigt charmtroll
Så fin han är. En typisk boston, skulle det gå att krypa under skinnepå husse så gjorde dom detGilbert håller med föregående talare!
Just så. Och in under skinnet, antagligen via ett öra eller genom näsan.Så fin han är. En typisk boston, skulle det gå att krypa under skinnepå husse så gjorde dom det
Ha ha. Exakt. bostenterrier verkar tro att Husse lagrar efterrätt och godis i örat. dessutom verka dom ha en utpräglad förmåga att ligga,sitta eller stå ivägen så fort man öppnar kylskåpet eller står vid köksbänken.Just så. Och in under skinnet, antagligen via ett öra eller genom näsan.
...Man kan undra lite över deras besatthet med att tungan ska tryckas in överallt.
självklart har fler raser den egenskapen. Skrattar gott åt din bild , det är exakt samma bedjande och förväntansfulla blick som Yoda ha. En önskan att spisen ska välta och allt gott hamnar på golvet...Tror iof att förmågan att vara "rätt placerad" kan gälla fler raser. Men boston är en av dem, helt klart!
Borderterriers är lika ointresserade av både Sinn och Gruen. Om bara maten kommer i rättan tid så är de i övrigt rätt ointresserade av tidmätare.Är det något fel på min bostonterrier som inte visar minsta intresse för min Heuer Autavia?