Hej. Hälften Bishon Bolognese och hälften Bishon Havanaise. En förnäm dam med smak för det bästaÄr det en liten bichon frisé?
Fin dam oavsett
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej. Hälften Bishon Bolognese och hälften Bishon Havanaise. En förnäm dam med smak för det bästaÄr det en liten bichon frisé?
Fin dam oavsett
Snåljåp!Tiggråttan Casper surar för att han inte får vad/som han vill
Farsan har redan förstört honom..Snåljåp!
Underbar bild med den för bostonterriern sporadiskt putande underläppenSom omväxling, en dagsfärsk bild på en närstående nioåring.
En hane, nu med de grå tinningarnas charm.Underbar bild med den för bostonterriern sporadiskt putande underläppen
han/hon är rätt lik Yoda..
Mmmm. Påminner om min gamle hund Burr som avled i slutet på 90 taletEn hane, nu med de grå tinningarnas charm.
Ofrivilligt ? VilKen plågaSom ofrivilligt hundlös så blir det numera inte så mycket hundbilder. Men de här två träffar jag iaf regelbundet, minst en gång i veckan. Med godis i fickan är man nästan hysteriskt populär.
Plågsamt vet jag inte, men lite trist. Saknar mina hundar.Ofrivilligt ? VilKen plåga
Tycker att det låter som du borde byta bort frun mot en hund ist!Plågsamt vet jag inte, men lite trist. Saknar mina hundar.
Men i ett gott hundägarskap ingår också att förstå när man inte ska vara hundägare. Jag jobbar alldeles för mycket och min fru tycker inte att en egen hund är prio i vårt liv.