Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rekommenderar att snacka staffe med @SilverglantzFöljt tråden fram och tillbaka högst sporadiskt, men eftersom jag fick avliva min förra hund i maj 2020, tumör bakom ögat.
En rottistik 9 år gammal, så börjar suget på skaffa hund komma igen..
Har sneglat lite American staffordshire terrier, gillar rasen jätte mycket!
Sonen gillar American Bully, frun gillar staffordshire terriern.
Men alla har en sak gemensamt jämfört med rottis, alla är mindre Vi vill gärna ha med hunden i husvagnen utan den tar halva husvagnen.
Vad säger ni om Amstaff? eller Bully eller staffe ?
Framför allt bilder !
Här kommer vår staffe Elsa, 9 månader. Fantastisk hundrasFöljt tråden fram och tillbaka högst sporadiskt, men eftersom jag fick avliva min förra hund i maj 2020, tumör bakom ögat.
En rottistik 9 år gammal, så börjar suget på skaffa hund komma igen..
Har sneglat lite American staffordshire terrier, gillar rasen jätte mycket!
Sonen gillar American Bully, frun gillar staffordshire terriern.
Men alla har en sak gemensamt jämfört med rottis, alla är mindre Vi vill gärna ha med hunden i husvagnen utan den tar halva husvagnen.
Vad säger ni om Amstaff? eller Bully eller staffe ?
Framför allt bilder !
Så jäkla skön stil på den som ligger på rygg o käkarHörde jag valpmys?
Haha, ja det blir ett jäkla drag när mjölkbaren är öppen!Så jäkla skön stil på den som ligger på rygg o käkar
Mamma ser väldigt tålmodig ut trots dom små
Verkar som att det lutar åt en schäfer för vår del.
hur gör ni som har större hundar med bur, kör ni hundgrind eller bur ?
Mvh
ser bra ut, skramlar det mycket ?Har två skapligt stora hundar och vi kör med grindar, men det beror ju på om du även behöver ha annat i bagaget eller inte. Går i och för sig att sätta in en avdelare på mitten, så du kan ha hunden på ena sidan och övrigt på andra.
ser bra ut, skramlar det mycket ?
Herrejesus så söt!Här kommer vår staffe Elsa, 9 månader. Fantastisk hundras
Har två skapligt stora hundar och vi kör med grindar, men det beror ju på om du även behöver ha annat i bagaget eller inte. Går i och för sig att sätta in en avdelare på mitten, så du kan ha hunden på ena sidan och övrigt på andra.
Någon som har tips på gallerdörrar i bagaget till nya xc60 som är lätta att snabbt plocka bort när man behöver lasta mycket istället för att ha vovven med?
Lysande, kollar den. Tack!Se bilden ovan. Båda grindarna plockas bort på 5 sekunder. Sitter på fjädrande stålpinnar så det är bara att trycka grinden uppåt så lossnar den. Säljs av Jeppe och finns till alla bilmodeller:
Hundgrindar Bil | Hungrind Bil | Måttanpassad Hundgrind
Våra grindar Lätta starka urlyftbara grindar Måttanpassade till över 200 bilmodeller Genomtänkt utförande gör grindarna helt skrammelfria Kan göras säkert låsbara, vilket ger större trygghet Kan kompletteras med enkelt borttagbar mellanvägg Grindar - Beskrivning & teknisk information Klicka...www.jeppe.com
Se bara till att precis som vi ha Volvos eget enkelt uppfällbara lastgaller mellan baksäte och bagageutrymmet ...