Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beklagar verkligen sorgenHej,
För två veckor sedan fick vi ta bort vår lilla fralla .
Det hela kom plötsligt då vi efter ett vet.besök fick reda på att hon inte hade många timmar kvar.
Nog om det. Huset känns tomt och vi vill fylla tomrummet med en staffe.
Tips på valpkullar och uppfödare mottages gärna. Vi är en familj med tre barn i åldrarna 6, 8 och 15.
Vi har även tät kontakt med svärföräldrar och deras hund och katt.
Hunden kommer få ett kärleksfullt hem med flera kompisar från start.
Tack på förhand!
//Sinner
Jag har sett hans efterlysning i någon av staffegrupperna på FB redan, tyvärr har vi haft årets kull redan.
Har du tips på någon några vettiga uppfödare jag kan ta kontakt med?Jag har sett hans efterlysning i någon av staffegrupperna på FB redan, tyvärr har vi haft årets kull redan.
Kommer söka efter en utställningsintresserad fodervärd inom kort dock om någon är sugen
Valp efter vår veteranhane som för övrigt vann Bäst i rasen idag i Norrköping
En djungel minst sagt, det finns otroligt många!Har du tips på någon några vettiga uppfödare jag kan ta kontakt med?
Det är en djungel där ute.
Helt galet.En djungel minst sagt, det finns otroligt många!
Det är väl lite beroende på vart du bor tänker jag, vet inte om andra tänker som mig men jag säljer helst till någon som bor så nära som möjligt.
Det ger mig möjligheten att förhoppningsvis kunna följa hunden under dess uppväxt.
Dålig koll där tyvärrHelt galet.
Jag bor i Västmanland så det verkar som att jag har nära till en hel del.
Ganska svårt att hitta recensioner om olika uppfödare.
Har du koll på nån intilliggande?Dålig koll där tyvärr
Kolla Nordic Canine, de kan ha valpar och är seriösa.Har du koll på nån intilliggande?
Jag kan åka i princip hur långt som helst för rätt hund.