kuma-kun
Guld
Klart du har en liten boxer.En miniboxer.
Mer känd som bostonterrier.
En del väljer klocka efter klädsel men att matcha hund med bil har jag aldrig sett förut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart du har en liten boxer.En miniboxer.
Mer känd som bostonterrier.
Klart du har en liten boxer.
En del väljer klocka efter klädsel men att matcha hund med bil har jag aldrig sett förut.
Jaffa och hennes två IKEA-kompisar ...
Hundägandet ger ju så mkt tillbaka!Skaffa hund sa dom, det blir roligt sa dom.
Skaffa hund sa dom, det blir roligt sa dom.
Jag har, och har alltid haft, mina hundar försäkrade. Min kollega kör ett annat upplägg: han kör oförsäkrat och sätter in 1000:- på ett separat konto avsett för hunden. Han har aldrig behövt nyttja och nu i våras satt det 120k där som han nästan ”glömt” bort som han sa… och det är klart, nyttjar man inte försäkringen nånsin är ju det upplägget grymt.Efter en vända hos veterinären i veckan så har våran tjej börjat repa sig igen. En tand satt löst och ytterligare några behövde dras ut, ingen billig historia alls och självklart inget som försäkringen täckte.
Har ni era hundar försäkrade? Förra hunden vi hade så valde vi att säga upp försäkringen när han passerar 12 år för den täckte ändå ingenting.
Ja en sådan operation kostar nog en hel del.Jag har, och har alltid haft, mina hundar försäkrade. Min kollega kör ett annat upplägg: han kör oförsäkrat och sätter in 1000:- på ett separat konto avsett för hunden. Han har aldrig behövt nyttja och nu i våras satt det 120k där som han nästan ”glömt” bort som han sa… och det är klart, nyttjar man inte försäkringen nånsin är ju det upplägget grymt.
Jag själv var tvungen att operera min hund ganska omfattande förra året. Försäkringen täckte allt och var grymt bra. Dessvärre slutade det inget bra för oss men det var ju inte försäkringens fel
Ja och det är ju som med så mycket annat… om man ändå hade en spåkulaJa en sådan operation kostar nog en hel del.
Visst händer det efter man sparat i 40 månader så. Men annars är det inte lika kul.
Har själv en schäfer o även precis skaffat en flatte.
Som en galjonshundKöpte en SUP till familjen häromdagen, Kiro ville direkt med . Funkar kanon, lugn och fin där på.
Du har säkert sagt det tidigare, men jag har missat… Ras? CC?
Sitter och vaktar bärplockaren….eller bären?
Japp….Du har säkert sagt det tidigare, men jag har missat… Ras? CC?
J
Vilken godingNu är jag hemma eller hemma o hemma men på sommarstället iaf
Dukata’s Valle De La Marne
Är
Det va en som vart o hämtat en innan oss idag.Vilken goding
Vet du vem Bea Malecki är (en svensk ufc-fighter) Såg på hennes instagram att hon också hämtade hem en svart staffe idag som är misstänkt lik din. Kan det vara kullsyskon?