Tjusigt, är bordet Miss Holly också?Vi kör klädda Miss Holly, grymt sköna vid långsittningar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tjusigt, är bordet Miss Holly också?Vi kör klädda Miss Holly, grymt sköna vid långsittningar.
Tack!Tjusigt, är bordet Miss Holly också?
Vi köpte en begagnad Buhrens i nyskick som var såld via folkhemmet för ett halvår sedan och vi är väldigt nöjda. Vill du ha en djup och mjuk soffa är den perfekt, tror nypris på vår var runt 30k men vi betalade mycket mindre än så.Någon som har input på soffor från Buhrens?
Bra kvalitet? Köper man en std 3-sits hörnsoffa för 25-30 kkr så vill jag ha något mer än ikea, annars kan jag lika gärna handla på ikea..
Vi har precis blivit med hus och har lovat sambon en ny soffa sen länge.
Det mesta har hamnat på sin plats!
Ser ut som en rubn, finns att köpa för privatpersoner jaTrevlig lamplösning över köksön, finns den i handeln?
Riktigt snyggt! Är du nöjd med det? Varit på jakt efter ett liknande och gillade detta.Circle 130 med iläggsskiva ifrån Feel Free Design!
Vi är tvärnöjda! Utmärkt med iläggsskivan.Riktigt snyggt! Är du nöjd med det? Varit på jakt efter ett liknande och gillade detta.
Toppen! Vi kikar på det med två skivor.Vi är tvärnöjda! Utmärkt med iläggsskivan.
Jag har fotpallen som hör till Jetson-kopian som MIO säljer. Görs av Conform och heter Bravo Footstool. Bästa alternativet tycker jag”Slapparhörnan” i vardagsrummet börjar ta form. Saknar en fotpall till fåtöljen, har hellre något kombinerat sittpuff/fotpall än tillhörande jetson-fotpall. Har ni tips?
Safe: En sammetspuff som matchar kentaffischen?”Slapparhörnan” i vardagsrummet börjar ta form. Saknar en fotpall till fåtöljen, har hellre något kombinerat sittpuff/fotpall än tillhörande jetson-fotpall. Har ni tips?
En sittpuff kan ju va ballt och ger ändå typ två sittplatser minst. Hemma hos oss går sammet fetbort, likaså kopior, men har tyvärr inget bättre tips…
Precis min tanke, sittpuff. Men har svårt att hitta något jag gillar, har tänkt en ekpall som matchar bordet men det är inte bekvämt istället.Safe: En sammetspuff som matchar kentaffischen?
Annars: något som bryter färgskalan...
Jag började med en stor sittpuff i virkat rep. Tänkte att den kunde tjänstgöra både som extra sittplats och som fotpall. Tyvärr var den inte alls tillfredsställande som fotpall, och nu är det bara hunden som ligger på den för man sitter i ärlighets namn skönare i JetsonPrecis min tanke, sittpuff. Men har svårt att hitta något jag gillar, har tänkt en ekpall som matchar bordet men det är inte bekvämt istället.
Den ser fin ut. Vad menar du med att behöva köpa säljaren? Tänker du inte betala på plats? Jag har en likadan som jag köpte 2010 ny i butik för 18900 kr. Tror den här är i samma skinn. Det finns en dyrare i anilin-skinn.Är igång och jagar två Jetson. Är i kontakt med denna säljare som inte har kvitto utan har fått stolen av sin farfar. Hur tänker ni när ni handlar beg designmöbler? Man är bortskämd på KS med att kunna köpa säljaren
Jo självklart betala på plats. Men är inte helt bekväm med att bedöma äkthet och är helt oinsatt på om det figurerar mycket kopior. De har stigit i pris, på Lännamöbler där jag provade stolen bellar de 27kDen ser fin ut. Vad menar du med att behöva köpa säljaren? Tänker du inte betala på plats? Jag har en likadan som jag köpte 2010 ny i butik för 18900 kr. Tror den här är i samma skinn. Det finns en dyrare i anilin-skinn.
Oj! Jag tror den är äkta. Det enda jag reagerade på var att själva det kromade underredet ser märkligt repigt ut, annars ser det exakt ut som original.Jo självklart betala på plats. Men är inte helt bekväm med att bedöma äkthet och är helt oinsatt på om det figurerar mycket kopior. De har stigit i pris, på Lännamöbler där jag provade stolen bellar de 27k
Har begärt lite fler bilder. Får ju bryt när det printscreenas en bild från i bästa fall telefonens kamerarulle…Oj! Jag tror den är äkta. Det enda jag reagerade på var att själva det kromade underredet ser märkligt repigt ut, annars ser det ekakt ut som original.
Be om en bild underifrån också. Där borde du se om den är äkta för det sitter nog en stämpel där. Tyvärr har jag min i en kåk jag inte bor i så jag kan inte kolla hur det ser ut på min. Vill du ha en bild kan jag fixa det.Har begärt lite fler bilder. Får ju bryt när det printscreenas en bild från i bästa fall telefonens kamerarulle…
Hur blir en sån en bra fotpall? Den beskrivs som en leksak utan specifik funktion. Rolig men har svårt att se det bekväma. Är den verkligen skön som fotpall?Har två Jetsons som kommer från min mormor och morfar så det är ju inte helt otänkbart. Mina är kanske 10 år gamla så kan fota om det är någon detalj du undrar över.
Vad gäller fotpall kör jag på denna i svart. Lite lekfullt rolig och ingen kopia heller.
Köp Eames Elephant Från Vitra
Köp Eames ElephantKöpFrån Vitra. Fri frakt för beställningar över 1 000 kr. | Länna Möblerwww.lannamobler.se
Skön?Hur blir en sån en bra fotpall? Den beskrivs som en leksak utan specifik funktion. Rolig men har svårt att se det bekväma. Är den verkligen skön som fotpall?
Så?Någon med en Jetson Classic Soft 88 som pallar ta en bild på uppe vid snörningen av nackstödet på baksidan?
Även 20% på Miljögården så är kanske en kampanj "centralt"?Mycket snack om Jetson, 20% på list alla Jetsons nu i helgen hos Olsson Gerthel. Obs ingen koppling till mig, bara ett tips.