• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora inrednings och designtråden.

Vi kör klädda Miss Holly, grymt sköna vid långsittningar.
9A678AC0-C9B5-40BF-9E01-EE5BBF54F72F.jpeg
F65527C0-CC56-4C18-89A9-12B93E3D3E8D.jpeg
756D33E1-F711-4953-A7CC-33BDD9034B91.jpeg
Tjusigt, är bordet Miss Holly också?

• Like
Reactions: WHU
Någon som har input på soffor från Buhrens?
Bra kvalitet? Köper man en std 3-sits hörnsoffa för 25-30 kkr så vill jag ha något mer än ikea, annars kan jag lika gärna handla på ikea..
Vi har precis blivit med hus och har lovat sambon en ny soffa sen länge.

Någon som har input på soffor från Buhrens?
Bra kvalitet? Köper man en std 3-sits hörnsoffa för 25-30 kkr så vill jag ha något mer än ikea, annars kan jag lika gärna handla på ikea..
Vi har precis blivit med hus och har lovat sambon en ny soffa sen länge.
Vi köpte en begagnad Buhrens i nyskick som var såld via folkhemmet för ett halvår sedan och vi är väldigt nöjda. Vill du ha en djup och mjuk soffa är den perfekt, tror nypris på vår var runt 30k men vi betalade mycket mindre än så.

Enkel att tvätta och tyget känns tåligt men fortfarande mjukt. Riktiga solida träramar och stabil.

Trevlig lamplösning över köksön, finns den i handeln?
Ser ut som en rubn, finns att köpa för privatpersoner ja

Kan rekommendera deras angel-modell, riktigt fräckt budget-alternativ till 5x kostnad Michael anastasiades

En sittpuff kan ju va ballt och ger ändå typ två sittplatser minst. Hemma hos oss går sammet fetbort, likaså kopior, men har tyvärr inget bättre tips…

En sittpuff kan ju va ballt och ger ändå typ två sittplatser minst. Hemma hos oss går sammet fetbort, likaså kopior, men har tyvärr inget bättre tips…
Safe: En sammetspuff som matchar kentaffischen?
Annars: något som bryter färgskalan...
Precis min tanke, sittpuff. Men har svårt att hitta något jag gillar, har tänkt en ekpall som matchar bordet men det är inte bekvämt istället.

Precis min tanke, sittpuff. Men har svårt att hitta något jag gillar, har tänkt en ekpall som matchar bordet men det är inte bekvämt istället.
Jag började med en stor sittpuff i virkat rep. Tänkte att den kunde tjänstgöra både som extra sittplats och som fotpall. Tyvärr var den inte alls tillfredsställande som fotpall, och nu är det bara hunden som ligger på den för man sitter i ärlighets namn skönare i Jetson ;)

Är igång och jagar två Jetson. Är i kontakt med denna säljare som inte har kvitto utan har fått stolen av sin farfar. Hur tänker ni när ni handlar beg designmöbler? Man är bortskämd på KS med att kunna köpa säljaren :p

Den ser fin ut. Vad menar du med att behöva köpa säljaren? Tänker du inte betala på plats? Jag har en likadan som jag köpte 2010 ny i butik för 18900 kr. Tror den här är i samma skinn. Det finns en dyrare i anilin-skinn.

Den ser fin ut. Vad menar du med att behöva köpa säljaren? Tänker du inte betala på plats? Jag har en likadan som jag köpte 2010 ny i butik för 18900 kr. Tror den här är i samma skinn. Det finns en dyrare i anilin-skinn.
Jo självklart betala på plats. Men är inte helt bekväm med att bedöma äkthet och är helt oinsatt på om det figurerar mycket kopior. De har stigit i pris, på Lännamöbler där jag provade stolen bellar de 27k

Jo självklart betala på plats. Men är inte helt bekväm med att bedöma äkthet och är helt oinsatt på om det figurerar mycket kopior. De har stigit i pris, på Lännamöbler där jag provade stolen bellar de 27k
Oj! Jag tror den är äkta. Det enda jag reagerade på var att själva det kromade underredet ser märkligt repigt ut, annars ser det exakt ut som original.

Senast ändrad:
Har begärt lite fler bilder. Får ju bryt när det printscreenas en bild från i bästa fall telefonens kamerarulle…
Be om en bild underifrån också. Där borde du se om den är äkta för det sitter nog en stämpel där. Tyvärr har jag min i en kåk jag inte bor i så jag kan inte kolla hur det ser ut på min. Vill du ha en bild kan jag fixa det.

Senast ändrad:
Har två Jetsons som kommer från min mormor och morfar så det är ju inte helt otänkbart. Mina är kanske 10 år gamla så kan fota om det är någon detalj du undrar över.

Vad gäller fotpall kör jag på denna i svart. Lite lekfullt rolig och ingen kopia heller.

Har två Jetsons som kommer från min mormor och morfar så det är ju inte helt otänkbart. Mina är kanske 10 år gamla så kan fota om det är någon detalj du undrar över.

Vad gäller fotpall kör jag på denna i svart. Lite lekfullt rolig och ingen kopia heller.
Hur blir en sån en bra fotpall? Den beskrivs som en leksak utan specifik funktion. Rolig men har svårt att se det bekväma. Är den verkligen skön som fotpall?

Tillbaka
Topp