Fick hem en (dimbar)lampa som ska stå i kontoret när allt är klart,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
May the force be with you.Fick hem en (dimbar)lampa som ska stå i kontoret när allt är klart,
Finns det fina utemöbler (som inte kostar 20k<)? Tycker det är oerhört svårt att hitta något stilrent och fint. Någon som vill dela med sig av inspiration?
Snygg högtalare.Fick hem en (dimbar)lampa som ska stå i kontoret när allt är klart,
Gadinskena och gardin/draperi från tex ikea framför garderoben, garderobsinredning på vägg från Elfa eller ikea..Behöver mer förvaring för kläder, funderar på någon lösning till väggen som är 185cm. Ikea Boaxel & skjutdörrar? Garderober är inget alternativ då dörrarna lär ta i sängen.
Tips, ideer, inspiration?
Ikea Boaxel dvs, ja. Tanken har slagit med draperi men vill ha det mer, typ integrerat?Gadinskena och gardin/draperi från tex ikea framför garderoben, garderobsinredning på vägg från Elfa eller ikea..
Vi satte in skjutdörrar med en passbit över i hallen. Elfasystem med skrivbord och förvaring bakom.Ikea Boaxel dvs, ja. Tanken har slagit med draperi men vill ha det mer, typ integrerat?
Kika på elfa dekor, tycker inte de gör något om man har någolunda ordning i garderoben att den är öppenBehöver mer förvaring för kläder, funderar på någon lösning till väggen som är 185cm. Ikea Boaxel & skjutdörrar? Garderober är inget alternativ då dörrarna lär ta i sängen.
Tips, ideer, inspiration?
Ett mindre, större, snyggare, fulare, billigare alternativ?Tips på alternativ till Alima Trolley mottages gärna.
Bild för att det är kul.
Samma storlek, men gärna lite ”snyggare” och i ungefär samma prisklass. Jag gillar Alima verkligen men den känns inte helt hundra.Ett mindre, större, snyggare, fulare, billigare alternativ?
Vad är det för bord?Lite stolar och ett långt bord.
Hay Bella 240x90.Vad är det för bord?
Jagar nytt matbord, men vet inte riktigt vad vi ska gå på ännu.
Riktigt fint! Vi har tittat en hel del på Hay CPH 30, men inte riktigt landat i valet ännu.Hay Bella 240x90.
Snyggt! Keramik i all ära, men spegeln var ju smått fantastisk!Keramik sa någon? Knäppte 3st snabba foton innan avfärd, inte bästa kvalité men det får duga just nu iom skrikande barn o div bortförklaringar
En salig blandning av svenska keramiker från 50/60-tal till nutid. En tysk har även smygit in sig på sista fotot med jugend spegeln.
Hemi är tillverkaren. Har för mig att det är ett danskt fabrikat. Trevlig modell! Kan inte minnas att jag sett den förut. Gissar att "OMI Typ 295"-märkningen återfinns på leden?Någon som känner igen dessa? Försöker identifiera men fått noll napp efter en lång stunds googling. Märkt Hemi 5127 samt OMI Typ 295. Det senare har jag sett på Hans Agne lampor åt Markaryd. Men rätt säker på att det inte är något av honom. Bergboms?
Ja det är nog en Hemi. Men har inte hittat själva modellen än. Ja precis, märkningen sitter på leden.Hemi är tillverkaren. Har för mig att det är ett danskt fabrikat. Trevlig modell! Kan inte minnas att jag sett den förut. Gissar att "OMI Typ 295"-märkningen återfinns på leden?
Någon som har ett Eames LTR hemma och kan visa bilder? Är sugen att ha bredvid en fåtölj men frun är inte övertygad om dess storhet