Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Frågan är om det är värt ryggproblemen för en kulful kontorsstol ändå
Hej!Den är riktigt fin, är själv lite sugen på en likadan, men hur är den att sitta och jobba i en heldag?
Ingen bild dock..Kul tråd (och forumsavdelning) som jag helt missat. Många med god smak här
Bjuder på en bild från i julas på min matplats.
Jäklar vad snyggt fönster!
Ja det är från Habitat. Haft ett själv. Kostar inte mycket typ 800 kr om jag minns rätt. Finns i flera färger.Någon som vet vad det är för soffbord eller kan tipsa om ett liknande?
H.Höjden?fick hem nya bord idag, jag gillar dem... men storleken är liite för liten, kanske vanesak.
Hur har det gått med stolen/lädret? Är själv sugen på en jetson men det där bekymrar lite, står lite mellan jetson/lamino/primoHur sur ska man bli över att lädret ser ut så här på en två år gammal Jetson som knappt använts?
En vanlig Jetson har inte läder på baksidan som min så det beror på vilken du är ute efter. Enligt DUX är detta fullt normalt. Lädret sträcker sig lite och är inte limmat där från början. Bör inte bli mer än så heller.Hur har det gått med stolen/lädret? Är själv sugen på en jetson men det där bekymrar lite, står lite mellan jetson/lamino/primo
46-47 om jag inte minns fel standard höjdH.Höjden?
Säkert ngn skitkreddig design men dom va inte fagra du! Tur att smaken är delad
Yeeeeeess!
Hämtar dessa på Onsdag. Åtta stycken i superskick!
Någon annan som testat dessa? I mitt tycke bland de finaste kaffekoppar there is. Kaffet smakar verkligen utsökt i dessa!
Säkert ngn skitkreddig design men dom va inte fagra du! Tur att smaken är delad
Någon som har tips på prisöverkomliga karm/loungestålar?
Kaffekoppar är kul. Min favorit är Acapulco från Wilroy Bosch:
Ska även samla vidare på zebrakopparna från Uppsala Ekeby:
Det dagliga kaffet dricks oftast i dessa moderna som jag inte minns namnet på:
Svåra att få tag på bara. Skulle vilja hitta hela servisen med mjölkkanna och alltBra val! Acapulco är riktigt vackra. Det finns så mycket att välja mellan dock.
Svåra att få tag på bara. Skulle vilja hitta hela servisen med mjölkkanna och allt
Samtidigt vill jag inte bli klar för tidigt. Lite kul när man är på loppisar att bygga bit för bitEbay, etsy, instagram o antikforum...fb grupper är ej att förglömma. Den som söker han finner!
Samtidigt vill jag inte bli klar för tidigt. Lite kul när man är på loppisar att bygga bit för bit