• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora inrednings och designtråden.

Frågan är om det är värt ryggproblemen för en kulful kontorsstol ändå :)

boxchair.jpg.CROP.article568-large.jpg
Namnlös.png

officechairfortop.jpg.CROP.article568-large.jpg

Den är riktigt fin, är själv lite sugen på en likadan, men hur är den att sitta och jobba i en heldag?
Hej!

Jag tycker den fungerar riktigt bra för mig men det är ju ingen riktigt kontorsstol som de EA-stolar med höjdjustering, rullhjul och tiltfunktion så klart är bättre lämpade om det är huvudsyftet med stolen.
De är så klart inte lika snygga så det är väl en avvägning antar jag.

Har nån tips på snygga men även bekväma datorstolar? Behöver inte alla miljoner inställningar, men vill inte heller sitta på nån hård plastgrej.

Hur har det gått med stolen/lädret? Är själv sugen på en jetson men det där bekymrar lite, står lite mellan jetson/lamino/primo
En vanlig Jetson har inte läder på baksidan som min så det beror på vilken du är ute efter. Enligt DUX är detta fullt normalt. Lädret sträcker sig lite och är inte limmat där från början. Bör inte bli mer än så heller.

4B8BD37F-A262-4045-B223-8BBC8DB4F0C9.png

Yeeeeeess!
Hämtar dessa på Onsdag. Åtta stycken i superskick!
Någon annan som testat dessa? I mitt tycke bland de finaste kaffekoppar there is. Kaffet smakar verkligen utsökt i dessa!

C8B39C76-3688-40FB-845F-7B19C5EB391B.jpeg
Gör inte String 100centimeters hyllplan får man göra det själv... inte helt lätt att få det rakt när varken beslag, gavlar eller limfogsskiva är raka.. Hyllplanen ska vitvaxas också, vilket säkert kommer göra att dom slår sig. Någon som har gjort det innan och har tips på hur man kan göra på enklaste sätt för att få det rakt?

Tillbaka
Topp