• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora klocka-och-gissa-bilen-tråden!

Aron

Omega
Målarn skrev:
20130309_155316_zps7b1e4bd3.jpg

Vw polo?
 

Ricrob

Patek

Aron

Omega
Ricrob skrev:
Aron skrev:
Ricrob skrev:
Aron skrev:
Pappikjolo skrev:
Aron skrev:
Tittar man noga så syns det en bil på var sida :)
Renault?

Nej inte Renault :)

Iveco?

Nope. :)
Kan ju ge en ledtråd om att den till vänster är min husbil. Borde väl finnas nån mer husbilsnörd här som vet vad de flesta husbilar är byggda på? :D

Ahaaa, Fiat!

Japp, och om man ska vara lite petig så är det två olika generationer Ducato, en på var sida :)
 

Ricrob

Patek
Målarn skrev:
Zed skrev:
Målarn skrev:
Zed skrev:
Ricrob skrev:
Dundrar ut en ny på en gång! Ngt för Målarn kanske..?


W221? ;)

Såklart mannen med Merca vet svaret haha ;)

Nästa kärran för oss båda. ;)

Silvermetallic S500 med 19" fälgar, tycker själv att det skall vara 22" på en S klass!!

Nästa kärra, Ja Gärna!!

Tycker ett par stilfulla 19-20" funkar bäst på bilar av den typen. 5-ekrade AMG på denna, hade själv 19" Brabus på min gamla bjässe S500 cupé. 22" funkar såklar men lite för vulgo för mig, fast då är jag över 30 och saknar guld-Rolle också.. ;)
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Ricrob skrev:
Tycker ett par stilfulla 19-20" funkar bäst på bilar av den typen. 5-ekrade AMG på denna, hade själv 19" Brabus på min gamla bjässe S500 cupé. 22" funkar såklar men lite för vulgo för mig, fast då är jag över 30 och saknar guld-Rolle också.. ;)

Jag körde med Carlsson 1/16 Ultra Light 20-tum på min 211 förra året. Stora fälgar förstör bilens uppträdande och det blir hemskt stötigt. Nuförtiden är det 17 original som gäller. :|
 

Edin

Panerai
Vill få det till Audi A4 Avant av senaste modell men är skeptisk. Vinkeln på "vingen" ovan rutan känns off..

@ Målarn & Zed
gamlingar, nu får ni ta och lugna er. S klass och 17" nej tack. Coupé och tuckat ska det vara, sanna mina ord..
**Inväntar flygande guldtackor och daytonas**

;)
 

Ricrob

Patek
Edin skrev:
Vill få det till Audi A4 Avant av senaste modell men är skeptisk. Vinkeln på "vingen" ovan rutan känns off..

@ Målarn & Zed
gamlingar, nu får ni ta och lugna er. S klass och 17" nej tack. Coupé och tuckat ska det vara, sanna mina ord..
**Inväntar flygande guldtackor och daytonas**

;)
Zed skrev:
Ricrob skrev:
Snyggt grabbs, här kommer nästa!

Audi A6 Avant C6?

Zed plockade den, A6 Avant it is!




Nästa:
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    255.1 KB · Visningar: 185

Målarn

The Steak
Edin skrev:
Vill få det till Audi A4 Avant av senaste modell men är skeptisk. Vinkeln på "vingen" ovan rutan känns off..

@ Målarn & Zed
gamlingar, nu får ni ta och lugna er. S klass och 17" nej tack. Coupé och tuckat ska det vara, sanna mina ord..
**Inväntar flygande guldtackor och daytonas**

;)


Vi låter dig vara för tillfället, men vi kan diskutera om saken när vi ses på GTGn :cool: haha
 

Ricrob

Patek
Ingen som fixar vagnen ovan?!

Kastar upp en ny hursom, lätt fifaan!
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    182.2 KB · Visningar: 155
Topp