Aron
Basic
Målarn skrev:
Vw polo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Målarn skrev:
Aron skrev:Målarn skrev:
Vw polo?
Renault?Aron skrev:Tittar man noga så syns det en bil på var sida![]()
Pappikjolo skrev:Renault?Aron skrev:Tittar man noga så syns det en bil på var sida![]()
Aron skrev:Pappikjolo skrev:Renault?Aron skrev:Tittar man noga så syns det en bil på var sida![]()
Nej inte Renault![]()
Ricrob skrev:Aron skrev:Pappikjolo skrev:Renault?Aron skrev:Tittar man noga så syns det en bil på var sida![]()
Nej inte Renault![]()
Iveco?
Aron skrev:Ricrob skrev:Aron skrev:Pappikjolo skrev:Renault?Aron skrev:Tittar man noga så syns det en bil på var sida![]()
Nej inte Renault![]()
Iveco?
Nope.
Kan ju ge en ledtråd om att den till vänster är min husbil. Borde väl finnas nån mer husbilsnörd här som vet vad de flesta husbilar är byggda på?![]()
Ricrob skrev:Aron skrev:Ricrob skrev:Aron skrev:Pappikjolo skrev:Renault?Aron skrev:Tittar man noga så syns det en bil på var sida![]()
Nej inte Renault![]()
Iveco?
Nope.
Kan ju ge en ledtråd om att den till vänster är min husbil. Borde väl finnas nån mer husbilsnörd här som vet vad de flesta husbilar är byggda på?![]()
Ahaaa, Fiat!
Ricrob skrev:Dundrar ut en ny på en gång! Ngt för Målarn kanske..?
Zed skrev:Ricrob skrev:Dundrar ut en ny på en gång! Ngt för Målarn kanske..?
W221?![]()
Målarn skrev:Zed skrev:Ricrob skrev:Dundrar ut en ny på en gång! Ngt för Målarn kanske..?
W221?![]()
Såklart mannen med Merca vet svaret haha![]()
Zed skrev:Målarn skrev:Zed skrev:Ricrob skrev:Dundrar ut en ny på en gång! Ngt för Målarn kanske..?
W221?![]()
Nästa kärran för oss båda.![]()
Målarn skrev:Zed skrev:Målarn skrev:Zed skrev:Ricrob skrev:Dundrar ut en ny på en gång! Ngt för Målarn kanske..?
W221?![]()
Nästa kärran för oss båda.![]()
Silvermetallic S500 med 19" fälgar, tycker själv att det skall vara 22" på en S klass!!
Nästa kärra, Ja Gärna!!
Ricrob skrev:Snyggt grabbs, här kommer nästa!
Ricrob skrev:Tycker ett par stilfulla 19-20" funkar bäst på bilar av den typen. 5-ekrade AMG på denna, hade själv 19" Brabus på min gamla bjässe S500 cupé. 22" funkar såklar men lite för vulgo för mig, fast då är jag över 30 och saknar guld-Rolle också..![]()
Edin skrev:Vill få det till Audi A4 Avant av senaste modell men är skeptisk. Vinkeln på "vingen" ovan rutan känns off..
@ Målarn & Zed
gamlingar, nu får ni ta och lugna er. S klass och 17" nej tack. Coupé och tuckat ska det vara, sanna mina ord..
**Inväntar flygande guldtackor och daytonas**
![]()
Zed skrev:Ricrob skrev:Snyggt grabbs, här kommer nästa!
Audi A6 Avant C6?
Edin skrev:Vill få det till Audi A4 Avant av senaste modell men är skeptisk. Vinkeln på "vingen" ovan rutan känns off..
@ Målarn & Zed
gamlingar, nu får ni ta och lugna er. S klass och 17" nej tack. Coupé och tuckat ska det vara, sanna mina ord..
**Inväntar flygande guldtackor och daytonas**
![]()
Zenith skrev: