joh.jonsson skrev:Den med hajfenan är en BMW 5serie touring
den sista är en MB S-Classe
Eller![]()
BMW är korrekt men den andra är varken MB eller Prius.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
joh.jonsson skrev:Den med hajfenan är en BMW 5serie touring
den sista är en MB S-Classe
Eller![]()
Ricrob skrev:Ingen som fixar vagnen ovan?!
Kastar upp en ny hursom, lätt fifaan!
ROB-1832 skrev:MB-benz E-klass med xenon ljus?
Trevlig Söndag!
BMW X1??Rondellen skrev:En ny uppdatering, blir denna klurig!? (Skitig bil jag vet)
Ricrob skrev:Kastar in en svår jävel i väntan på svar ovan.
Close up![]()
Ekmikael skrev:Ricrob skrev:Kastar in en svår jävel i väntan på svar ovan.
Close up![]()
Audi Q7?
Ricrob skrev:Ekmikael skrev:Ricrob skrev:Kastar in en svår jävel i väntan på svar ovan.
Close up![]()
Audi Q7?
Helt riktigt, V12TDI dessutom! Kanske inte var så svår, har man sett insidan en gång så minns man..![]()
Ricrob skrev:Kastar in en svår jävel i väntan på svar ovan.
Close up![]()
VW golf.Målarn skrev:
Målarn skrev:
demondave skrev:Sepåfan, det fanns en passande tråd.
Sköt ett par hemska bilder på hemvägen i all min iver. Tar den lättaste bilden, med i alla fall lite av en hint. Notera vänsterstyrningen.
![]()
Bazinga skrev:Ser ut som en BMW, början/mitten 00-talet. Gissar på 3-serie E46 (med M-sport paket pga hålen i lädret på ratten).
Viggen skrev:demondave skrev:Sepåfan, det fanns en passande tråd.
Sköt ett par hemska bilder på hemvägen i all min iver. Tar den lättaste bilden, med i alla fall lite av en hint. Notera vänsterstyrningen.
![]()
En Fiat 500?![]()
demondave skrev:Viggen skrev:demondave skrev:Sepåfan, det fanns en passande tråd.
En Fiat 500?![]()
Rätt märke, fel modell. Ledtråden säger egentligen resten![]()
Ricrob skrev:Häääråå?
jnordb skrev:Volvo V70?