Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillar detalj-nörderiet3d-skrivarn har fått jobba igen.
Ritat och printat en addon till snorkeln för att göra TRX-snorkeln mer ”scale”. Och så designade och printade jag ett landankare. Har testat styrkan i det och det klarar att dra hela bilen.
För mig är det en stor del av just crawler-hobbyn. Bara en tidsfråga innan det blir en hardbody med klara rutor, full inredning och en förare i 1/10. Vuxna som leker mer dockor!Jag gillar detalj-nörderiet
Det är kul att följa andra som gör det. Själv så gillar jag körningen och tycker det är helt ok att välta, rulla och få märken på chassit. Jag skulle inte våga köra en pimpad bil i skogen.För mig är det en stor del av just crawler-hobbyn. Bara en tidsfråga innan det blir en hardbody med klara rutor, full inredning och en förare i 1/10. Vuxna som leker mer dockor!
Min bil har gott om märken, den går rätt hårt i både lera, vatten, sand och grus. Underredet på min är helt uppskavt. Den är ju till för att köras! Körningen är det klart roligaste, men jag gillar när det ser ut så äkta som möjligt. Min bil har ju långt kvar dit!Det är kul att följa andra som gör det. Själv så gillar jag körningen och tycker det är helt ok att välta, rulla och få märken på chassit. Jag skulle inte våga köra en pimpad bil i skogen.
Jag blir sugen men vet inte vad jag ska med den till har redan ett par snabba bilar som samlar damm i förrådet.Dagens tips 800 är ju riktigt billigt
Perfekt komplement med en krypbil då juJag blir sugen men vet inte vad jag ska med den till har redan ett par snabba bilar som samlar damm i förrådet.
Kanske värt en chansning då. Brukar aldrig köpa grejer fraktat via blocket.Perfekt komplement med en krypbil då ju
Har hört att dom är perfekta att köra över frugisars fötter till hon sparkar till den... Tex...
Ta via blocketpaket så betalar du efter du fått grejernaKanske värt en chansning då. Brukar aldrig köpa grejer fraktat via blocket.
Men den verkar ju dessutom ha allt man behöver för att köra direkt.
Är den skala 1:24? Som i lagom att leka med i barnens rum?
Klippte den. Damn you, jag behövde ju inte fler grejer!Ta via blocketpaket så betalar du efter du fått grejerna
Den verkar bra utrustad och direkt körklar.
Barn (och vuxna) älskar dom där Jag har två likadana redan, annars hade jag klippt den ..
Klippte den. Damn you, jag behövde ju inte fler grejer!
Jag får provköra om nätterna och spara den till julklapp till dotternJag snoozade!
Kul grej!
Klippte den. Damn you, jag behövde ju inte fler grejer!
Haha. Ja nu ska bara ni långsamtkörande vilja köpa på er ett vinter-nitro-projekt så går jag plus minus noll på bilar
För att vara så liten är SCX24orna riktigt bra klättrare Hann du köra undan innan sambon hann kicka till den?Bilen hemma och fungerar fint. Provade att köra över sambons fötter medan hon stod i köket.
Blev tyvärr ingen bild då jag snabbt var tvungen att gömma undan den. Spar den till dottern som julklapp
Haha ja den var kul. Märkte att framdäcken höll lite väl tätt dock. Tryckte man ihop dom med fingrarna så tog det säkert 1min för dom att gå tillbaka till rund form. Bak flexade tillbaka mer som jag förväntade mig.För att vara så liten är SCX24orna riktigt bra klättrare Hann du köra undan innan sambon hann kicka till den?