• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora och radiostyrda tråden!

IMG_1338.jpeg

Har bestämt mig för att köpa någon av dessa, har svårt att bestämma vilken bara.. vad tycker panelen? 👊🏻
Höger👍
Mest för störtbåge med extraljus 😉
 
Letar efter en RC-bil till sonen på snart 4 år - har ni några vettiga tips? Kanske kul med en modell som kan ta sig fram på gräsmattan på baksidan bla :) Är det crawler som gäller?
 
@xuper
Gjorde succé på bilutställningen förra lördagen när vi tog fram ett par 24or och körde runt bland dom riktiga bilarna😁 Perfekt att ha med sig när vi är ute o campar oxå😀
 
Haha, kan tänka mig att det var en frisk fläkt! Bra size att ta med sig, tillskillnad från våra stora 😅
10orna är liiite mer utrymmeskrävand. 😁
Vi började klura på att om utställningen kör nästa år oxå, så kanske vi gör en lite radiostyrdhörna oxå. 🙂
Nästa helg ska den få följa med när Toppolan ska ställas ut på Nostalgia i Ronneby👍
 
Får visa vad jag gjort med min TRX Defender. Inget revolutionerande, men ändå kul tycker jag!

Började med att 3d-printa en extra del på takräcket, så man kan använda främre delen av taket också.
IMG_3900.jpeg


Sen blev det nya bränsledunkar, aluboxes samt traction pads. Även taktältet och alla peli cases fick sig en omlackering.
IMG_3902.jpeg


Hållare till jerry cans:en printades också.
IMG_3907.jpeg


Gjorda för att passa på främre samt original-takräcke
IMG_3911.jpeg


Bakre ”slim-fuel” cans:en fick sig en omlackering samt att nytt, skalenligt rep inköpt (på clas ohlson, 1,5mm)
IMG_3927.jpeg


Näst på tur var en chain box så bärgningskedjan kunde bo ngn annanstans än i fronten.
IMG_3932.jpeg


Passar perfekt!
IMG_3934.jpeg


Taket är rätt fyllt nu
IMG_3937.jpeg


Traxxas-original traction pads är fästa med clips på sidan (dessa är enkelt löstagbara och användbara, de på taktältet är pynt och limmade)
IMG_4040.jpeg
 
Får visa vad jag gjort med min TRX Defender. Inget revolutionerande, men ändå kul tycker jag!

Började med att 3d-printa en extra del på takräcket, så man kan använda främre delen av taket också.
IMG_3900.jpeg


Sen blev det nya bränsledunkar, aluboxes samt traction pads. Även taktältet och alla peli cases fick sig en omlackering.
IMG_3902.jpeg


Hållare till jerry cans:en printades också.
IMG_3907.jpeg


Gjorda för att passa på främre samt original-takräcke
IMG_3911.jpeg


Bakre ”slim-fuel” cans:en fick sig en omlackering samt att nytt, skalenligt rep inköpt (på clas ohlson, 1,5mm)
IMG_3927.jpeg


Näst på tur var en chain box så bärgningskedjan kunde bo ngn annanstans än i fronten.
IMG_3932.jpeg


Passar perfekt!
IMG_3934.jpeg


Taket är rätt fyllt nu
IMG_3937.jpeg


Traxxas-original traction pads är fästa med clips på sidan (dessa är enkelt löstagbara och användbara, de på taktältet är pynt och limmade)
IMG_4040.jpeg
Såååå jäkla snyggt!! Bara älskar detaljerna 😍
 
Får visa vad jag gjort med min TRX Defender. Inget revolutionerande, men ändå kul tycker jag!

Började med att 3d-printa en extra del på takräcket, så man kan använda främre delen av taket också.
IMG_3900.jpeg


Sen blev det nya bränsledunkar, aluboxes samt traction pads. Även taktältet och alla peli cases fick sig en omlackering.
IMG_3902.jpeg


Hållare till jerry cans:en printades också.
IMG_3907.jpeg


Gjorda för att passa på främre samt original-takräcke
IMG_3911.jpeg


Bakre ”slim-fuel” cans:en fick sig en omlackering samt att nytt, skalenligt rep inköpt (på clas ohlson, 1,5mm)
IMG_3927.jpeg


Näst på tur var en chain box så bärgningskedjan kunde bo ngn annanstans än i fronten.
IMG_3932.jpeg


Passar perfekt!
IMG_3934.jpeg


Taket är rätt fyllt nu
IMG_3937.jpeg


Traxxas-original traction pads är fästa med clips på sidan (dessa är enkelt löstagbara och användbara, de på taktältet är pynt och limmade)
IMG_4040.jpeg
Grymt jobbat.
 
Tillbaka
Topp