Vacker dinka! Grattis!Några bilder på nykomlingen i samlingen. Longines Heritage modeller är riktigt fina och 1935 är en av dom mest lyckade imho
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vacker dinka! Grattis!Några bilder på nykomlingen i samlingen. Longines Heritage modeller är riktigt fina och 1935 är en av dom mest lyckade imho
Jag får spykänslor av smartwatches, men det är tur att smaken är som baken!Jaha, då blev det en sån häringa nykomling!
Riktigt cool, grattis!Några bilder på nykomlingen i samlingen. Longines Heritage modeller är riktigt fina och 1935 är en av dom mest lyckade imho
Riktigt niceIdag kom fedex och det blev julafton
Några bilder på nykomlingen i samlingen. Longines Heritage modeller är riktigt fina och 1935 är en av dom mest lyckade imho
En paketöppning till idag
Men vi börjar med lite bakgrundshistoria som kanske kan vara till nytta för någon
När grabben nyligen tog studenten så skulle han naturligtvis få en klocka
Så iväg till Nymans ur i V-ås för att titta på utbudet, förslaget blev en Tissot Touch T-Race med stållänk (Vilket det blev då han själv fick välja).
Då jag talade om att jag köpte den första T-touch versionen som kom ut berättade han att Tissot har inbyteserbjudande på den.
För 2,550:- tog de min 15 år gamla sletna, välanvända, papper och kvittolösa T-touch, och nu har jag fått en T-touch ll med full garanti.
Så lite bilder såklart (innan jag eventuellt lägger upp den till försäljning/byte).
Fick denna godbit idag! En drömklocka sedan länge för mig! Oris tt1 diver regulateur.
Jag får spykänslor av smartwatches, men det är tur att smaken är som baken!
Riktigt riktigt snygg - grattis.
Sommarklocka: Oyster perpetual 36mm med blå tavla
fasiken vad fin! en riktigt go sommarklocka
Sommarklocka: Oyster perpetual 36mm med blå tavla
Eller hur, kommer bli perfekt. Nästan ny, stämplad av AD i amsterdam augusti 2014 men köpt som "ny" av uret.se i februari.fasiken vad fin! en riktigt go sommarklocka
Eller hur, kommer bli perfekt. Nästan ny, stämplad av AD i amsterdam augusti 2014 men köpt som "ny" av uret.se i februari. Köptes av mig igår
Var har du inhandlat den skönheten?En årsklocka..
Plockades upp på auktion i uk!Var har du inhandlat den skönheten?
Vilken cliffhanger! Fixa kamera fort!Paket! Lägger upp lite bilder om ett par dagar när jag har tillgång till bättre kamera. Här kommer en sneek peak:
Grym! Grattis!!En årsklocka..