Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt trevlig Sinn!Kul med paket.
Tyskt härdat stål med ETA verk. Sinn 856 UTC - här på nato.
Sitter kanon.
Men shit - hur kan de få ihop den tullen på en klocka + frakt som ligger under sex rödingar??? Idioter!
Orkar inte skriva en lång tråd eftersom tullen nyss rånade mig på 754kr...
... Men en Seagull 1963 blev det!
Men shit - hur kan de få ihop den tullen på en klocka + frakt som ligger under sex rödingar??? Idioter!
Kool modell med snygga index, grattis!
Grattis grattis, tråkigt med den tunga kostnaden! Men härligt ur
Hur stor är den? Diameter måttet alltså
Hur stor är den? Diameter måttet alltså
Grattis grattis, tråkigt med den tunga kostnaden! Men härligt ur
Ledsen att förstöra för dig nu men det är stor chans att det är en franken.. Har du möjlighet att returnera? Var köpte du den?42mm. Såhär ser den ut på en 15:årig handled
Ledsen att förstöra för dig nu men det är stor chans att det är en franken.. Har du möjlighet att returnera? Var köpte du den?
Hey! Din bild utan text försvann lite bland andra paketöppningar. Har du mer att berätta om köpet och fler bilder? Det är ju en riktigt intressant och snygg klocka det där!
Grattis! Verkligen fin box. Men klockan är också najs. Upp med mer bilder nu min herreDet dök upp ett paket på posten idag! Efter mycket funderande vad som skulle ersätta min SMP seamaster beställde jag en Planet Ocean xl. Otroligt fräsch box. Bra mycket finare än den gamla röda!
Bam! Cool som få - mot Breitlingtråden!!!I fredags efter jobbet plockade jag upp min första Breitling tillika min första kvartsklocka sen barnsben.
En Breitling Cockpit med breitlings inhouse urverk b-50.
Efter att ha googlat hur man kortar en breitling länk så sitter den som gjuten på armen, väldigt stor men jag är inte rädd för stora klockor och detta är kanske ändå så långt från kostym ur man kan komma så den behöver ej få plats under skjortan...
Riktigt snygg box!Det dök upp ett paket på posten idag! Efter mycket funderande vad som skulle ersätta min SMP seamaster beställde jag en Planet Ocean xl. Otroligt fräsch box. Bra mycket finare än den gamla röda!
Snyggt!!Det dök upp ett paket på posten idag! Efter mycket funderande vad som skulle ersätta min SMP seamaster beställde jag en Planet Ocean xl. Otroligt fräsch box. Bra mycket finare än den gamla röda!
Lådan i sig förtjänar en egen paketöppningstråd ! Grattis till uret ocksåDet dök upp ett paket på posten idag! Efter mycket funderande vad som skulle ersätta min SMP seamaster beställde jag en Planet Ocean xl. Otroligt fräsch box. Bra mycket finare än den gamla röda!
Bam! Cool som få - mot Breitlingtråden!!!
Hoppas du har lust att skriva en recension om ett tag.
Jag fick tyvärr skicka klockan på service idag, men ska försöka mig på både recension och närvaro i Breitling tråden så småningom.. Jag ska också berätta allt om varför den behöver service vid ett senare tillfälle när jag inte är riktigt lika upprörd..Bam! Cool som få - mot Breitlingtråden!!!
Hoppas du har lust att skriva en recension om ett tag.
Jäklar va trist! Du är välkommen till tråden precis när som.Jag fick tyvärr skicka klockan på service idag, men ska försöka mig på både recension och närvaro i Breitling tråden så småningom.. Jag ska också berätta allt om varför den behöver service vid ett senare tillfälle när jag inte är riktigt lika upprörd..
Riktigt snygg!När jag klämde på en klockbroders förra sommaren såg jag inte riktgt grejen med denna modell. Men sakta men säkert har den legat där o mognat till sig. Under en GTG i somras så bestämde jag mig att jag skulle bara ha en.
Det blev en 116520. Klart min bästa stålis hitills
När jag klämde på en klockbroders förra sommaren såg jag inte riktgt grejen med denna modell. Men sakta men säkert har den legat där o mognat till sig. Under en GTG i somras så bestämde jag mig att jag skulle bara ha en.
Grattis till en stilig DaytonaNär jag klämde på en klockbroders förra sommaren såg jag inte riktgt grejen med denna modell. Men sakta men säkert har den legat där o mognat till sig. Under en GTG i somras så bestämde jag mig att jag skulle bara ha en.
När jag klämde på en klockbroders förra sommaren såg jag inte riktgt grejen med denna modell. Men sakta men säkert har den legat där o mognat till sig. Under en GTG i somras så bestämde jag mig att jag skulle bara ha en.
Tack vännen! Så olikt övriga sport rollar jag haft o så jävla bra. Tror fasen jag rekommenderar dig en sådan!Där satt den! Grattis i massor till den.