Såg riktigt fin ut! har de någon prislista eller måste man maila dem om varje specifik modell man är intresserad av?
Ingen aning om det finns någonstans men på ebay får man ett hum om vad dom olika modeller säljs för.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg riktigt fin ut! har de någon prislista eller måste man maila dem om varje specifik modell man är intresserad av?
Läckert! Så smäcker, men ack så mäktig!En Classique
För en som går i Tank-ar (kul jag är då... om någon fattar ) så skänker inte så schyssta bilder mer ro i livet! Driver bara på begäret!En Classique
Läckert! Så smäcker, men ack så mäktig!
För en som går i Tank-ar (kul jag är då... om någon fattar ) så skänker inte så schyssta bilder mer ro i livet! Driver bara på begäret!
Men riktigt fin klocka och tillhörande klädsel. Grattis till nyförvärvet!
Stort GrattisEn Classique
Idag är man glad som ett barn på julafton! Fick precis leverans av min nya klocka och kunde inte vara mer nöjd! Haft siktet inställt på en ny Rolex länge sedan min Datejust blev stulen i Frankrike förra sommaren men inte riktigt kommit till skott. Nu kunde jag helt enkelt inte hålla mig när jag såg annonsen på en DeepSea D-Blue. Sagt och gjort, en kollega hjälpte mig färdigställa köpet idag då han var på samma ort som säljaren.
Kan ju konstatera att den är liiite tyngre än min gamla Datejust, haha.
Lite bilder:
Den blåa färgen är såå mycket snyggare än jag vågade hoppas på!
En Classique
Jaha, då var man efter diverse irrfärder framme vid det som får bli målet om inte ett stort antal fotbollssparkare gör som jag "vill" någon gång i framtiden.
Har nu under cirka 4 år testat ett gäng olika klockor och märken och det har igentligen bara varit ett märke och en modell som känts 100% rätt.
Tyvärr var jag tvungen att avyttra den i samband med en bilaffär som inte gick helt enligt planerna.
Har hela tiden vetat att det förr eller senare skulle bli en av just det märket och den modellen igen.
När sedan min gode vän @Snårtas fick solsting under en lunchrast och bestämde sig för OWG så höjde jag min ribba lite ( ta det lugnt nu flickor) och bestämde mig för vilken klocka som skulle bli min motsvarighet till hans PP.
Om ni inte somnat/avslutat ert internetabonnemang/övergått till knyppling vid det här laget så kommer snart lite bilder.
Jag sålde min Aerospace och min 16013, sköt till lite mer kulor och började leta. Tog inte lång stund innan den hittades typ 2 km bort och i morse åkte jag hem till @Samps för att hämta det som skall bli min sista.
Nu kommer bilderna
Bekanta lådor.
En massa lulllull.
Nån som vill gissa?
Japp, en 16613!
Så var sagan slut. Nöjd som fasen och nu blir det inga fler!!!
Tack @Samps för en smidig affär.
Hemskt ledsen att det blev så här......NOT!!!Tjenare,
Jag hakar på paketöppningen som @the quiet man presenterade tidigare idag. När Tobbe sa att han ville köpa min blåa sub började jag genast leta efter subbens lite mer användbara tvillingbror. Ja, man kan egentligen säga att allt är Tobbes fel .
Dags för paketöppning...
Inga överraskningar här
De som kan sina modellbeteckningar vet vad detta är för något...
Yes!
Jag gillar Rehaut gravyr
Macro
Och så klart, wrist shot
Tack för titten !
Bara en klocka i klocklådan nu, betyder det att man är OWG eller bara tillfälligt förvirrad??Hemskt ledsen att det blev så här......NOT!!!
Fan vet, både och kanskeBara en klocka i klocklådan nu, betyder det att man är OWG eller bara tillfälligt förvirrad??
Fina klockor!Riktigt bakis efter gårdagens kräftskiva tog jag mig till slut i kragen och vandrade iväg för att hämta mitt paket.
Välpaketerat.
Vad kan det vara?
Dem tränade tar det nog på länken.
Nämen en oysterquartz 17000.
Och en bredvid Explorern.
Den tickar väldigt högt har jag märkt
TackarFina klockor!
Grym! Känns som att det bara rasslar in massa 17000 nu. Gratulerar!Riktigt bakis efter gårdagens kräftskiva tog jag mig till slut i kragen och vandrade iväg för att hämta mitt paket.
Välpaketerat.
Vad kan det vara?
Dem tränade tar det nog på länken.
Nämen en oysterquartz 17000.
Och en bredvid Explorern.
Den tickar väldigt högt har jag märkt
Nöjd som fan även om jag aldrig kommer i närheten av varken ditt episka skägg eller hårsvallGrattis @the quiet man , du lyckades trots min motsträvighet! Nu har vi både det ena och andra gemensamt /T
TackarGrym! Känns som att det bara rasslar in massa 17000 nu. Gratulerar!
Snyggt! Är på god väg själv mot en Reverso. Stort grattis! Använd den mycket.En Classique