dajja
Basic
Tackar tackar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar tackar!
En Classique
Riktigt bakis efter gårdagens kräftskiva tog jag mig till slut i kragen och vandrade iväg för att hämta mitt paket.
Välpaketerat.
Vad kan det vara?
Dem tränade tar det nog på länken.
Nämen en oysterquartz 17000.
Och en bredvid Explorern.
Den tickar väldigt högt har jag märkt
Var beställde du ifrån?Sommarens populäraste klocka har ramlat in till mig lagom till hösten
Sorry för usel bild!
Uret faktiskt, nog inte billigaste men köpte en klocka till minsann som jag bara hittade där och slängde då med denna av bara fartenVar beställde du ifrån?
Tycker dom är lite för lika på nått vis och saknar fortfarande en sub/gmt. Så du kan få ta över min 17000Nice, har också en explorer o behöver en 17000!
Låter bilderna tala.
Har idag blivit stolt ägare till en vintage Tudor Day-date 7017. Kan inte bjuda på en full paketöppning men dock några vackra bilder..
Kanon fin! GrattisSinn 6060
Tyvärr dålig skärpa, men rotorn är graverad med två figurer, en björn och en tjur, för att visa på kopplingen till Frankfurt am Mains börs.
Tack @sjstrm för en smidig och trevlig affär!
King som går in och tar två! GrattisDet här är egentligen inte min paketöppning, då jag köpte klockorna i present till mina föräldrar!
Så det blir en enkel snabb paketöppning.
Det började självklart hos ROB.E.
Som alltid kör jag bilen, så för mig blev det vatten och för tjejen en kall öl.
På väg hem...
En suddig wristshot
Det blev en 116300 samt en 114200
Ett STORT tack till David på @ROB-1832.
Det här är egentligen inte min paketöppning, då jag köpte klockorna i present till mina föräldrar!
På väg hem...
En suddig wristshot
Det här är egentligen inte min paketöppning, då jag köpte klockorna i present till mina föräldrar!
På väg hem...
En suddig wristshot
På väg hem...
En suddig wristshot
Det var en fin pressent du gav till dem! Hoppas att dem blev nöjda Ser mycket bra ut!
Oj, vilken present, respekt. Hoppas min/mina ungar någon dag gör samma sak för mig.
Fint gjort!Det här är egentligen inte min paketöppning, då jag köpte klockorna i present till mina föräldrar!
På väg hem...
En suddig wristshot