Grymt bra! SMP är ju en klassiker. Expy är jag sugen på igen..En hård shoppingdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt bra! SMP är ju en klassiker. Expy är jag sugen på igen..En hård shoppingdag
Tack. Det,är juh du som "lurat" in mig på bägge men det var det värt.Grymt bra! SMP är ju en klassiker. Expy är jag sugen på igen..
En hård shoppingdag
En hård shoppingdag
Grattis till alla tre!En hård shoppingdag
Måste ha varit en jobbig dag! Grattis!En hård shoppingdag
Ett smutsig jobb, men någon måste göra detMåste ha varit en jobbig dag! Grattis!
Haha, jävlar, här slår vi på stor tre gottegrisar i samma öppning.En hård shoppingdag
Ja, det va lika bra att köra när kortet va varmt.Haha, jävlar, här slår vi på stor tre gottegrisar i samma öppning.
Grattis!
Stort Grattis till alla treEn hård shoppingdag
Ingen dålig present och gratulerar till examen, njut nu lite av sommaren.Examen i fredags
Månklockan + familjefoto
Stort grattis till både examen och klockan! Bra start på sommaren!Examen i fredags
Månklockan + familjefoto
Grattis till examen och en klassiker av rang!Examen i fredags
Månklockan + familjefoto
Grattis till båda!Examen i fredags
Månklockan + familjefoto
Japp helt klart två måste ha klockor! En terrorist och en G-shock!DUBBEL paketöppning idag!
Hade ett mål i sikte idag och det var att äntligen bli med g-shock, varje samling bör ju ha en sån visst?
Sen hittade jag även ett litet paket i posten som bonus...
Vi börjar med det lilla..
Vad kan detta vara...???
Jo men visst är det en terrorist var bara tvungen att beställa en sån. Historien bakom klockor är något väldigt viktigt för mig och något jag uppskattar mycket, och villen klocka har bättre historia än f-91w!
Rolig liten klocka som är så lätt att man glömmer att den sitter på armen!
Men nu fortsätter vi med det riktiga paketet..
Ja men visst! Terroristens biffige storebror! G-shock dw5600bb, snyggaste cleanaste g-shocken om du frågar mig, älskar stealthlooken
Jäkligt bra start på veckan helt enkelt!
"Biff"-handledsskott på den också
Två staplar i alla seriösa klocksamlingarJapp helt klart två måste ha klockor! En terrorist och en G-shock!
Stort tack!Gillar verkligen G-shocken! Grattis till bägge två.
Snyggt! Två riktiga klassiker. Grattis till nya klockorna!DUBBEL paketöppning idag!
Hade ett mål i sikte idag och det var att äntligen bli med g-shock, varje samling bör ju ha en sån visst?
Vad kan detta vara...???
Jo men visst är det en terrorist var bara tvungen att beställa en sån. Historien bakom klockor är något väldigt viktigt för mig och något jag uppskattar mycket, och villen klocka har bättre historia än f-91w!
Ja men visst! Terroristens biffige storebror! G-shock dw5600bb, snyggaste cleanaste g-shocken om du frågar mig, älskar stealthlooken
Grattis till G-shocken, 5600,an är en underbar beater! Min har fått mycket stryk dom senaste åren men den klarar det galant!DUBBEL paketöppning idag!
Vad kan detta vara...???
Tackar! Ja känns super att också få njuta av dessa klassiker!Snyggt! Två riktiga klassiker. Grattis till nya klockorna!
Tack! Är ju sådär man vill ha dom! Härligt härjade efter många tuffa äventyrGrattis till G-shocken, 5600,an är en underbar beater! Min har fått mycket stryk dom senaste åren men den klarar det galant!
Det blir aldrig fel med en Sub, grattis!Ny sub!
Grattis, bra duo också!Ny sub!
Haha tack! Känner att de är lite vääääl lika egentligenGrattis, bra duo också!
Grattis!Examen i fredags
Månklockan + familjefoto