Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker 43mm sitter som en smäck på din arm!Idag dök årets första paket upp....
![]()
Ja vad kan detta vara för nånting.....
![]()
Eftersom jag har rötter i norra Småland och har bott och studerat i Linköping så var det oundvikligt med en MALM till slut...!
![]()
Snyggt och proffsigt paketerat, premiumkänsla på lådan...!
![]()
Visst är det min första bronsare, en Catalina green 43 mm!!Extra plus att den kom med rätt inställd datum/tid i lådan
![]()
Leverans på grönt gummi med spänne i brons
![]()
Avplastad, ser riktigt nice ut
![]()
Baksidan med öppen caseback. Serienummer 165 av totalt 300 boetter (grön+blå)
![]()
Ett snabbt vristskott...
![]()
Ytterligare en handledsbild i bättre ljus. Tavlan är grym! 43 mm är i överkant för vad jag kommer undan med men det funkar. Bärs som alltid större på bild.
![]()
Ser fram emot att spendera mycket tid med denna! Nu väntar vi bara på det bruna custom-lädret från Finstraps som ska komma vilken dag som helst. Tack för titten!
Snygg! Men du kanske vill maska adressen på lådan om du vill undvika uppmärksamhet…bara i all välmening.Har glömt några paket den senaste tiden men denna kom i dag
Oris Aquis Red LE.
![]()
![]()
![]()
TackarSnygg! Men du kanske vill maska adressen på lådan om du vill undvika uppmärksamhet…bara i all välmening.
Härlig pjäs! GrattisÅrets först och enda (?) paketöppning redan?
![]()
Något spontant men ändå en långvarig dröm då tillverkaren är en absolut favorit.
![]()
Måste säga att verkligheten vida överträffar vad jag uppfattat via bild och video.
![]()
Första intrycket är överväldigande positivt. Både modell och märke har jag tittat på och läst om men aldrig upplevt i metallen. Känns som att komma hem
![]()
![]()
![]()
En Gucci??? En jump hour???
OWG-Mars, here i come!!
Det är aldrig för sent att samla mod!Inser att jag kanske varit för feg![]()
Snygg! Vilken referens är det?Årets först och enda (?) paketöppning redan?
![]()
Något spontant men ändå en långvarig dröm då tillverkaren är en absolut favorit.
![]()
Måste säga att verkligheten vida överträffar vad jag uppfattat via bild och video.
![]()
Första intrycket är överväldigande positivt. Både modell och märke har jag tittat på och läst om men aldrig upplevt i metallen. Känns som att komma hem
![]()
Tack! Q1548420Snygg! Vilken referens är det?