OWG är ett märkligt och outforskat tillstånd. Men det brukar dessbättre läka ut utan behandling. Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OWG är ett märkligt och outforskat tillstånd. Men det brukar dessbättre läka ut utan behandling. Grattis!
Haha, ja det var en jobbig tid på "andra sidan", skönt att vara på banan igenOWG är ett märkligt och outforskat tillstånd. Men det brukar dessbättre läka ut utan behandling. Grattis!
Så fin
Tror att han menar att det inte ser ut som vridningen är riktigt centrerad, den ska ett till hack till vänster såvitt jag kan bedöma.Vad exakt menar du?
Ouch, den var riktigt "vill jag ha" snyggKom in en Pam 351 häromdagen.
Go gubbe, och grattis till en fin klockaUsch vad är detta för mögel?
Svensksåld iaf...
Plötsligt händer det - En superfin 2254.50
10 år gammal - 1 ägare.
Jag har letat länge efter en 2254 och äntligen var det min tur. Blocketbevakningen plingade till, jaja är väl som vanligt säkert 1. en båt eller 2. en gammal vintage Seamaster eller 3. en quartzbondare, drar upp appen och ser nåt svart och ser sen siffrorna 2254!!! Snabbt på telefonen - inget svar, provar med sms och mail - inget svar. Skit, blev den såld inom 8 minuter? Jaja, jag provar en sista gång när det gått 1 timme. Två signaler och plötsligt svarar han och ja många missade samtal och ja klockan finns kvar - först till kvarn. Ok jag köööper den! Erbjuder mig att åka dom 10 milen på studs men han vill hellre vänta till i morgon(idag) och lovar att hålla den till mig. Lite nervöst igår kväll då jag känner på mig att det är ett flertal andra som ligger på. Kontakt idag och vi bestämmer en tid, nu känns det bättre. Kommer dit och den är så fin som han sagt. Han berättar också att det är ett 40(!) tal som hört av sig och en som försökte bjuda över med 3 tusen men han höll den till mig då han lovat - en riktig Good Guy!!
Blev en tur till götet förra veckan, kom hem men en sån här på armen
Kul. Välkommen.Hej alla!
Jag är nyreggad här på forumet men har kikat rundor här en hel del på sistone & kände att jag ville vara ännu mer delaktig.
Ok, jag får lov att erkänna att 40-årskrisen var ett faktum, men efter att ha bedövat den med mitt senaste inköp känns helt plötsligt livet Så mycket lättare!
Numera pryder en Breitling Avenger II Seawolf med gul urtavla min handled!
Hej alla!
Jag är nyreggad här på forumet men har kikat rundor här en hel del på sistone & kände att jag ville vara ännu mer delaktig.
Ok, jag får lov att erkänna att 40-årskrisen var ett faktum, men efter att ha bedövat den med mitt senaste inköp känns helt plötsligt livet Så mycket lättare!
Snygg klassikerHej alla!
Fin fin finFör lite mer än ett år sen tog jag mitt första större hopp ut i klockvärlden (https://klocksnack.se/posts/959686/), nu var det dags iför ett steg till. Kanske ett litet steg för andra men ett stort språng för mig.
Varning för många och stora lådor.
Låda
Låda igen
En till låda
Ännu en låda
En klocka!
Handskott
Tackar, är mycket nöjd med den!Aldrig fel med en tur till Götet grattis till en härlig dinka.
För lite mer än ett år sen tog jag mitt första större hopp ut i klockvärlden (https://klocksnack.se/posts/959686/), nu var det dags iför ett steg till. Kanske ett litet steg för andra men ett stort språng för mig.
Varning för många och stora lådor.
Låda
Låda igen
En till låda
Ännu en låda
En klocka!
Handskott
Blev en tur till götet förra veckan, kom hem men en sån här på armen
Kul, Grattis till en fin klocka! Välkommen in i värmen.Hej alla!
En bättre Fredag, Trevlig helg alla!
16713, årsmodell 89.Vad har du för referens på den där?
TWG/MWG är mycket bättre!Underbart viken karaktär man har
Hade bestämt mig för att vara en OWG, fixade det i drygt en månad....
GrattisFyller år idag så då ska det firas!
Traskade förbi Rob och köpte mig en present. Ber om ursäkt för skitig manschett på skjortan men spelade mkt pingis på jobbet idag
Påsen:
Öppning av box, drog ett glas skumpa till högtidsstunden:
Tada!:
Sen jag såg sunbursten har jag varit kär, nu var det dags att få lite kärlek tillbaka:
Jycken approves:
Stort tack till @Spencer66 och hurra för mig
Grattis till en riktigt fin klocka och Grattis på födelsedagenFyller år idag så då ska det firas!
Traskade förbi Rob och köpte mig en present. Ber om ursäkt för skitig manschett på skjortan men spelade mkt pingis på jobbet idag
Påsen:
Tada!:
Sen jag såg sunbursten har jag varit kär, nu var det dags att få lite kärlek tillbaka:
Jycken approves:
Mäktigt! Ha den äran.Fyller år idag så då ska det firas!
Påsen:
Tada!:
Jycken approves: