Vill fixa länken förstKom igen nu @Stefanweei! Väntar på bilder!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vill fixa länken förstKom igen nu @Stefanweei! Väntar på bilder!!!
Snyggt, grattis
Härligt! Grattis till ett trevligt tillskott i samlingen!
Sådär, nu så är man med i Paneraiklubben.
Snyggt och stort grattis till 112, det är en grym instegspanna!
Faktiskt också efter ett par Rollar.Gratulerar! SMPc är en grym klocka att börja med
Grattis!
Grattis. Kul med upplösning på ångest-trådar.
Så jävla bra. Grattis!
Snyggt där. Integrerad länk sitter bra. Grattis
Grattis! Grym mjölkskummare den där
Givetvis, det är klart den är. Inser nu att inlägget kunde tolkas lite nedvärderande, inte det som var meningenFaktiskt också efter ett par Rollar.
Grattis! Grym mjölkskummare den där
Den där är riktigt bra! Stort grattis!Efter att ha läst och följt KS under en längre period var det hög tid för mig att få hem en ny klocka också!
Grym dykare. Gillar det Mintgröna. Grattis och Välkommen!Efter att ha läst och följt KS under en längre period var det hög tid för mig att få hem en ny klocka också!
SKX009J
Efter att ha läst och följt KS under en längre period var det hög tid för mig att få hem en ny klocka också!
Det har blivit ett antal öppningar under året och här kommer en till! Jag säger bara " Bombnedslaget från Basel 2016" så fattar de flesta av er vad som stundar. Nu kör vi utan bromsar och säkerhetsbälten!
Hämta paket
Full gas hem!
Välpaketerat!
Vart tog mitt paket vägen?
Där är det ju!
Svart pianolack. Mycket lovande...
Äntligen är den min! Tudor 79500!
WS
Lume Shot!
Jag är överväldigad av det gedigna intrycket som denna pjäs ger. 36mm och inget datum. Det är ett säkert framgångsrecept i min bok.
Tack för att ni läste!
Grattis!!Det har blivit ett antal öppningar under året och här kommer en till! Jag säger bara " Bombnedslaget från Basel 2016" så fattar de flesta av er vad som stundar. Nu kör vi utan bromsar och säkerhetsbälten!
Hämta paket
Full gas hem!
Välpaketerat!
Där är det ju!
WS
Lume Shot!
Jag är överväldigad av det gedigna intrycket som denna pjäs ger. 36mm och inget datum. Det är ett säkert framgångsrecept i min bok.
Tack för att ni läste!
Grattis. Den är helt underbar.Det har blivit ett antal öppningar under året och här kommer en till! Jag säger bara " Bombnedslaget från Basel 2016" så fattar de flesta av er vad som stundar. Nu kör vi utan bromsar och säkerhetsbälten!
Hämta paket
Full gas hem!
Välpaketerat!
Där är det ju!
WS
Lume Shot!
Tack för att ni läste!