Fan vad grymma de där är! Vad får man hosta upp för en sådan?En till ifrån Squale, denna är dränkt i den patenterade @RicVin färgerna med en härlig blå tavla färg
Mycket bättre live än på bild
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan vad grymma de där är! Vad får man hosta upp för en sådan?En till ifrån Squale, denna är dränkt i den patenterade @RicVin färgerna med en härlig blå tavla färg
Riktigt fin den där!En till ifrån Squale, denna är dränkt i den patenterade @RicVin färgerna med en härlig blå tavla färg
Jäkligt finaFan vad grymma de där är! Vad får man hosta upp för en sådan?
En till ifrån Squale, denna är dränkt i den patenterade @RicVin färgerna med en härlig blå tavla färg
Grattis! Klämde på just den där igår Black Bay är alltid rätt.Min första Tudor hittills känns den väldigt trevlig och som mycket klocka för pengen. Lite extra kul att modellen gått ur produktion.
Sån underbar svart tavla med det vita indexen! GrattisMin första Tudor hittills känns den väldigt trevlig och som mycket klocka för pengen. Lite extra kul att modellen/referensen gått ur produktion.
Kul! Stort grattisMin första Tudor hittills känns den väldigt trevlig och som mycket klocka för pengen. Lite extra kul att modellen/referensen gått ur produktion.
Riktigt snygg! Grattis.Min första Tudor hittills känns den väldigt trevlig och som mycket klocka för pengen. Lite extra kul att modellen/referensen gått ur produktion.
Riktigt fin... stort grattis!Ledsen för dåliga bilder, men uret är fint .
Wow, ja, det kan man kalla trevlig måndagskväll, vilket mästerverk! Hur ser månne tisdagskvällen utUnderbar måndagskväll! Här kommer nya tillskottet
När jag som novis precis fått hem min första klocka så måst jag dela med mig även om det kanske inte är så speciellt för någon annan än mig själv =)
Inhandlad ifrån USA via Ebay i torsdags runt 22-klippet, fanns att hämta idag hos DHL-distributör, det tycker iaf jag är snabb leverans!
När jag som novis precis fått hem min första klocka så måst jag dela med mig även om det kanske inte är så speciellt för någon annan än mig själv =)
Inhandlad ifrån USA via Ebay i torsdags runt 22-klippet, fanns att hämta idag hos DHL-distributör, det tycker iaf jag är snabb leverans!
Underbar måndagskväll! Här kommer nya tillskottet
Man tackar!Fet, den ser man inte så ofta. Grattis!
Kan du inte köpa lådor till oss andra som vi också kan öppna en dag då vi känner oss förtjänta av något roligt.Har haft en låda stående i garderoben ett tag men ville vänta med att öppna den till ett speciellt tillfälle eller tills jag tyckte att jag gjort mig förtjänt av den.
Efter att ha torkat barnkräks och duschat barn hela natten tyckte jag att denna morgon var ett sådant tillfälle.
Såna här lådor har man ju sett förr.
Åh! En kronograf!
En St Imier närmare bestämt.
Det var kärlek vid första ögonkastet men när jag bestämde mig för att köpa den var det någon annan som hunnit före, men efter lite turer hamnade den till sist hos mig.
Välkommen hem säger jag till min sjunde Longines.
41mm, automat, kronograf. No tjafs.
Härligt!Den här trillade in imorse så kör en snabböppning i skolan
Det var en kul idé faktiskt. Alla köper lådor till varandra och skickar runt när man minst anar det Lite som Secret Santa fast året om.Kan du inte köpa lådor till oss andra som vi också kan öppna en dag då vi känner oss förtjänta av något roligt.
Skämt och sido, grattis och en fin klocka
Är det titan det där? Gillar den!Kanonservice levererad till dörr. Mkt nöjd.
Det är 115.7184.12Är det titan det där? Gillar den!
Referens?
Grattis, riktigt fin, funderar på en Orient Bambino, ref nr på din dinka?När jag som novis precis fått hem min första klocka så måst jag dela med mig även om det kanske inte är så speciellt för någon annan än mig själv =)
Mycket fin, grattis! Mycket klocka för pengarna!!Den här trillade in imorse så kör en snabböppning i skolan