Stentuff!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stentuff!
Djäkligt snygg kombo med det svarta o orange
Grattis till en fin och clean klocka!Då var det äntligen dags för mig att få posta i denna tråd! Har hållt på i drygt 6 månader nu och velat angående mitt första Rolex köp. Submariner med eller utan datum, datum är ju himla praktiskt...men utan är lite cleanare...hmm svårt...Hulken är ju också trevlig...äh sluta nu!
Bestämde mig till slut men med nuvarande väntetider hos svenska AD bestämde jag mig för att ta kontakt med lokal AD i Alicante, Spanien i samband med semesterresa. Och nu till en bildkavalkad:
Hmm, något saknas på armen, men vänta vad är det där i bakgrunden, Perre Quera 1887, de kanske har något?![]()
![]()
Fick med en liten kasse hem:
![]()
Vad kan finnas i denna?
![]()
En liten låda och lite förfriskningar, trevligt
![]()
![]()
![]()
![]()
Obligatorisk ws:
![]()
Fick även med lite trevlig läsning:
![]()
![]()
Grymt nöjd med klockan, varje gång jag tittar ner blir jag gladVäntar fortfarande på att den där ångesten, som alla pratar om vid dyrare klockköp, ska infinna sig, men ska ärligt säga att jag inte känner ett dugg förutom stor glädje
![]()
P.s ett tack till @Fixxxer för dina snygga bilder på en clean 114060, som bidrog till mitt beslut att köra utan datum![]()
Grattis till en fin och klassisk klocka! Finns inget att ha ångest för.Då var det äntligen dags för mig att få posta i denna tråd! Har hållt på i drygt 6 månader nu och velat angående mitt första Rolex köp. Submariner med eller utan datum, datum är ju himla praktiskt...men utan är lite cleanare...hmm svårt...Hulken är ju också trevlig...äh sluta nu!
Bestämde mig till slut men med nuvarande väntetider hos svenska AD bestämde jag mig för att ta kontakt med lokal AD i Alicante, Spanien i samband med semesterresa. Och nu till en bildkavalkad:
Hmm, något saknas på armen, men vänta vad är det där i bakgrunden, Perre Quera 1887, de kanske har något?![]()
![]()
Fick med en liten kasse hem:
![]()
Vad kan finnas i denna?
![]()
En liten låda och lite förfriskningar, trevligt
![]()
![]()
![]()
![]()
Obligatorisk ws:
![]()
Fick även med lite trevlig läsning:
![]()
![]()
Grymt nöjd med klockan, varje gång jag tittar ner blir jag gladVäntar fortfarande på att den där ångesten, som alla pratar om vid dyrare klockköp, ska infinna sig, men ska ärligt säga att jag inte känner ett dugg förutom stor glädje
![]()
P.s ett tack till @Fixxxer för dina snygga bilder på en clean 114060, som bidrog till mitt beslut att köra utan datum![]()
Grattis till EN snygg klocka.
Borde han ha köpt två?Grattis till EN snygg klocka.
Fet!
Riktigt fin! När blir första badet?
Den är bra! Saknar min en hel del faktisktInförskaffad idag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis! Den är fin, hade en för några år sedan.Införskaffad idag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Införskaffad idag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Urtavlan är läcker på den. Snygg dressare. Prisvärd.Införskaffad idag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Cartier Santos ramlade in i helgen. Trevlig!
![]()
![]()
![]()
Tack vännen.Men va kul, grattis kompis! De är feta![]()
Den där är jävligt fin! Grattis!Köpte en Sinn 103 A Sa B igår. En av 500 exemplar.
![]()
![]()
Den är RIKTIGT bra den där!Köpte en Sinn 103 A Sa B igår. En av 500 exemplar.
![]()
![]()
![]()
Köpte en Sinn 103 A Sa B igår. En av 500 exemplar.
![]()
![]()
![]()
Urskive med 13-24 er helt klart for de av oss som sover lenge, og jeg er en av dem.
Redd det bare var flere klokker og ikke noe dop i de andre pakkene. En quartzklokke (den bakerst til høyre), og resten mekaniske:
![]()
Grattis och välkommen.Nytt konto, nya möjligheter. Bjuder på en onsdags-unboxing...
Enjoy!
Vi vet alla vad den här boxen innehåller.
![]()
Precis, rätt gissat!
![]()
![]()
![]()
Lurad??!!
![]()
Nej då, någon som kan gissa rätt'?
![]()
Nu då?
![]()
Ouups.
![]()
Denna är heeelt jävla magisk!
![]()
![]()
Stort grattis, extremt fin klocka dendär!Nytt konto, nya möjligheter. Bjuder på en onsdags-unboxing...
Enjoy!
Vi vet alla vad den här boxen innehåller.
![]()
Precis, rätt gissat!
![]()
![]()
![]()
Lurad??!!
![]()
Nej då, någon som kan gissa rätt'?
![]()
Nu då?
![]()
Ouups.