Sideshow Bob
Basic
Drog o kikade på Liverpool- Man utd förrförra helgen och planerade då in mellanlandning på Schipol på ut och hemresa då jag stått i kö på en 116610LN/LV hos Nymans sedan slutet av maj utan att ha hört ngt trots att dom sa 3 månader väntetid till mig då. Sprang direkt vid landning in på Gassan då jag endast hade 2 timmar tills vi skulle vidare. Tjejen i Gassan butiken var lite nonchalant och menade på att jag ska ha väldigt tur om jag lyckades och sa att den inte finns i ngn gassan butik på hela Schipol då dom uppdaterade lagerstatus hela tiden.
Jaja kikar väl på vägen hem tänkte jag..
Vidare till terminalen där vi skulle fortsätta mot England så ser jag en Gassanbutik till.. men denna gången en som endast sålde Rolex så går givetvis in där ändå för att se om ngt annat roligt finns..
Men direkt så ser jag just en 116610LV i montern.
Snabb var jag att säga till en säljare att den där skulle jag önska att testa.
Inte så mycket att diskutera innan jag sa att den tar jag!
Det är verkligen din turdag sa hon den kom nämligen in imorse och dom försvinner direkt, klockan var 9.00 när jag knappa in koden på kortläsaren så det måste ha handlat om ngn timme.
Tar väl ca en minut till så kommer en annan man inrusandes och frågar hur många minuter han missade med.
- Max 5 sa säljaren med ett tråkigt leende.
Efter kortning av länk så knallade jag nöjd som tusan ut därifrån bort och firade på Heineken Bar med känslan av att äntligen fått tag i en sub .
Då jag fick en son 2017 så va det viktigt för mig att få tag i just en 2017 som är tänkt att han ska ta över lagom tills hans 18 årsdag.
Pillade bort sista plasten som dom missade på planet mot Manchester
Wristshot dock från idag.
Och vidare till subens premiärmatch så slutade den 0-0
Härlig resa och grattis till en fin klocka, sonen blir nog väldigt nöjd på sin 18-års dag
Jag har precis samma tanke till mina barn, har en sedan 2013 och fick tvillingar nu i år, så det blir dyrt att tillgodose alla.
(Men det var ingen Hulk du fick tag i, ska vara LN på ref)