Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra! Grattis!
Cool!!!
Mycket fin!
Tack så mycket! Denna låg inte ute på blocket.Grattis!! Den ifrån Blocket?
Mycket bra. Grattis!Dagens nyförvärv. Inte dumt!
Ingen regelrätt paketöppning, men dock ett kärt återseende av den jag köpte i vintras och såldes i våras.
Explorer är alltid rätt! Grattis!Nytt in även för mig! Trevlig klocka!
Satan vad den är snygg! ”upptäckte” själv den där för inte så länge sedan, står på önskelistan. GRATTIS!Finns det ngt bättre än paketöppning, precis kommit hem från Nymans , sprillans Yachtmaster , mkt vacker färg , gillar bezelen i platinum
Tackar, mkt snygg, väldigt nätt på armen , känns nästan litenSatan vad den är snygg! ”upptäckte” själv den där för inte så länge sedan, står på önskelistan. GRATTIS!
En paketöppning av ett riktigt precisionsinstrument, COSC cert. quartzare. Läcker och otroligt prisvärd dessutom imho.
Vad finns däri då, jo Certinas DS Action, med blå tavla...
Väldigt trevlig lyster i den lite djupblå tavlan. Klockan ger ett mycket gediget intryck! Helnöjd .
Grattis, drömklocka!Nytt in även för mig! Trevlig klocka!
Grattis! Ser ut att vara riktigt fin!Efter alla de här stiliga klockorna i de tjusiga askarna som ni har postat idag (japp, grön av avund ) sänker vi ribban lite. Men hos mig är det julafton ändå
Min första automat. Man måste älska vintage!
Och så på armen
Nu behöver jag bara skaffa en bättre kamera så jag kan göra mina framtida inköp rättvisa
Snyggt! Bra val och stort grattis!Min första paketöppning. Gått och sneglat på denna ett tag, min första finare klocka. Jag är nöjd!!
Min första paketöppning. Gått och sneglat på denna ett tag, min första finare klocka. Jag är nöjd!!
Precis gjort mig av med min. Saknar den redan! Bra val!Min första paketöppning. Gått och sneglat på denna ett tag, min första finare klocka. Jag är nöjd!!
Härlig premiär! Grattis!Min första paketöppning. Gått och sneglat på denna ett tag, min första finare klocka. Jag är nöjd!!
Läcker!!Dagens nyförvärv. Inte dumt!
Min första paketöppning. Gått och sneglat på denna ett tag, min första finare klocka. Jag är nöjd!!
Får man fråga hur prisläget ser ut där på en sådan?Jag slog till på en omega Seamaster Diver 300M när jag var på semester på Teneriffa under veckan. Kan verkligen rekommendera klockbutiken ideal joyeros i las americas. Trevligt bemötande av personalen.
Att köpa en S&S Royal Capital – ett drama i tre akter
Stor, vältejpad låda
Snygg trä-box...
... en av de mer lyckade boxarna i mitt tycke...
101:an - för oss som tycker proveniens är A och O...
Och ett WS så klart...
Grymt ball! Grattis till den!Det har fattats en Cartier i lådan under ett år nu. Tänkte köpa en Tank Solo för någon månad sen men jag har redan köpt och tröttnat på tre-fyra stycken...
Vilken Cartier blev det då?
Fick en Cartier Santos från ca 1990 med "Spider Dial". Runt 30 år gammal med battle scars att bevisa det. Rätt ovanlig länk. Så pass ovanlig att inte ens George Cramer visste vad den hette men han skulle försöka komma på vad den heter... Tycker att länken är fulsnygg. Automatisk och 29 mm stor. Tavlan går från mörkbrunt till en varm ton av rött. Det var just tavlan som jag gick igång på. Lite kul att ha två röda klockor.
Är du ute om natten och jagar skurkar nu med din spider-dial? grymt köp!Det har fattats en Cartier i lådan under ett år nu. Tänkte köpa en Tank Solo för någon månad sen men jag har redan köpt och tröttnat på tre-fyra stycken...
Vilken Cartier blev det då?
Fick en Cartier Santos från ca 1990 med "Spider Dial". Runt 30 år gammal med battle scars att bevisa det. Rätt ovanlig länk. Så pass ovanlig att inte ens George Cramer visste vad den hette men han skulle försöka komma på vad den heter... Tycker att länken är fulsnygg. Automatisk och 29 mm stor. Tavlan går från mörkbrunt till en varm ton av rött. Det var just tavlan som jag gick igång på. Lite kul att ha två röda klockor.
Fin! Var köpte du den, Ebay?Min första paketöppning här. Helgen blev plötsligt mycket trevligare
Seiko SNKK45
Tack KS för inspiration och information Trevlig helg!