Mvnordlander
Basic
Snyggt! Den är ju schysst den där. Man önskar ju att Professional också va 39.5mm...Tog 4 år tills jag helt plötsligt fick upp ögonen för speedmaster......det här är ju en riktigt bra variant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Den är ju schysst den där. Man önskar ju att Professional också va 39.5mm...Tog 4 år tills jag helt plötsligt fick upp ögonen för speedmaster......det här är ju en riktigt bra variant
Fantastisk tavla! Grattis!
Grattis! Har exakt den där och nya AT under övervägande kan man väl säga. Men det lutar nog åt AT för min del i alla fall
Tack! Ja det är ju 2 ganska olika klockor vilket sig bör då en är i Seamaster familjen och den andra i constelation . Gillar nya AT i 38.5mm speciellt med det blåa gummit blir den bra.Grattis! Har exakt den där och nya AT under övervägande kan man väl säga. Men det lutar nog åt AT för min del i alla fall
Ja, blå gummit är riktigt bra! Blir en kanon sommardinka då. Ärligt talat är väl beslutet om blå AT i 41 så gott som taget. Ger ROB samma rabatt på tillbehör? Antar att du beställde läderbandet som extra. Nej, jag har inte kontaktat dom än... ett förhandlingsbord hemma att gå en runda i förstTack! Ja det är ju 2 ganska olika klockor vilket sig bör då en är i Seamaster familjen och den andra i constelation . Gillar nya AT i 38.5mm speciellt med det blåa gummit blir den bra.
Ang rabatten så vet jag faktiskt inte. Mitt köp hade ingen koppling till dec erbjudandet.Ja, blå gummit är riktigt bra! Blir en kanon sommardinka då. Ärligt talat är väl beslutet om blå AT i 41 så gott som taget. Ger ROB samma rabatt på tillbehör? Antar att du beställde läderbandet som extra. Nej, jag har inte kontaktat dom än... ett förhandlingsbord hemma att gå en runda i först
Magiskt!Dålig paketöppning denna gången, men nytillskottet är äntligen här !
Efter mycket velande blev det en Nautilus 3900 som fick ersätta suben.
Man får kolla runt på ebay och forska liteCoola! Var hittar man sådana UR? Finns de några rysk/öststats vitage-hemsidor?
Det är ju å andra sidan ingenting fel på en påse skumtomtar och en fejk-DW.Såg fel och trodde först att la in detta som att du fått den av secret Santa
Höll på att sätta drickan i halsgropen och skämmas för vad jag skickade iväg
Snygg och grattis i alla fall.
Såg fel och trodde först att la in detta som att du fått den av secret Santa
Höll på att sätta drickan i halsgropen och skämmas för vad jag skickade iväg
Snygg och grattis i alla fall.
Tog 4 år tills jag helt plötsligt fick upp ögonen för speedmaster......det här är ju en riktigt bra variant
Mycket bra! Grattis!Dålig paketöppning denna gången, men nytillskottet är äntligen här !
Efter mycket velande blev det en Nautilus 3900 som fick ersätta suben.
Riktigt tung trio det där @eastwoodTänkte sammanfatta den senaste tidens inköp i ett inlägg.
Boxarna förklarar väl ganska mycket i sig...
Och på armen...
Ett stycke stor-Panna, Omega och Ingenjör. En väldigt svart, men småtrevlig trio. Får se hur långvariga respektive klocka blir.
Tack! 25% på omega samt LonginesRiktigt Snygg Hebbe! Har Rob-e 25% på alla modeller från Omega nu i December?
Tack! 25% på omega samt Longines
Wow Grattis grymt snygg hade jag valt hublot hade jag valt samma modellPaketöppning kronograf
Jag har länge önskat en kronograf till min samling och nu har det äntligen varit dags att slå till. Har funderat en hel del på val av modell och kommit fram till att jag vill ha en sportigare modell. Jag vill också ha en modell som sticker ut designmässigt. Efter en längre tids funderande på bland annat Rolex, Breitling, Omega etc. föll valet tillslut på Hublot vars design jag alltid gillat.
Hublot grundades 1976 av Carlos Crocco i Genève. 2004 tog företaget fart på riktigt då Jean-Claude Biever tog över som VD. 2005 lanserades modellen Big Bang som enligt Biever är den viktigaste modellen i Hublots historia.
Big Bang blev en omedelbar succé och vann bland annat designpris vid Geneva Watchmaking Grand Prix 2005. Modellen förkroppsligar Hublot gamla motto ”The art of fusion” då många olika material sammanvävs i klockan.
Nu till paketöppning av 41mm Hublot Big Bang Chronograph i stål/keramik
Fakta:
41mm storlek
Urverk: HUB4300
Material: Stål/keramik. Urtavla i kolfiber, gummilänk . Skruvar i titan.
Paketöppning kronograf
Jag har länge önskat en kronograf till min samling och nu har det äntligen varit dags att slå till. Har funderat en hel del på val av modell och kommit fram till att jag vill ha en sportigare modell. Jag vill också ha en modell som sticker ut designmässigt. Efter en längre tids funderande på bland annat Rolex, Breitling, Omega etc. föll valet tillslut på Hublot vars design jag alltid gillat.
Hublot grundades 1976 av Carlos Crocco i Genève. 2004 tog företaget fart på riktigt då Jean-Claude Biever tog över som VD. 2005 lanserades modellen Big Bang som enligt Biever är den viktigaste modellen i Hublots historia.
Big Bang blev en omedelbar succé och vann bland annat designpris vid Geneva Watchmaking Grand Prix 2005. Modellen förkroppsligar Hublot gamla motto ”The art of fusion” då många olika material sammanvävs i klockan.
Fakta:
41mm storlek
Wow Grattis grymt snygg hade jag valt hublot hade jag valt samma modell[/QUOTE
Tackar! När jag såg den visste jag direkt att jag hittat rätt. Perfekt storlek för mig i 41mm
Tack så mycket!Fyfan vad bra! Stort grattis den är grym!
Paketöppning kronograf
Fakta:
41mm storlek
Kunde inte sluta tänka på den efter eventet vi var på, så det fick bli en dealDet blev den grattis, riktigt grymt.
Helt rätt... Den satt som handen i handsken grattis igenKunde inte sluta tänka på den efter eventet vi var på, så det fick bli en deal