Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis kompis!Liten å STOR box fick jag med mig. Nu ska här njutas och fotograferas....
SpännandeLiten å STOR box fick jag med mig. Nu ska här njutas och fotograferas....
Och spännande.. Har tryck ca 100 gånger på uppdatera den senaste halvtimman hur länge ska din tortyr fortsätta??Liten å STOR box fick jag med mig. Nu ska här njutas och fotograferas....
Ja precis, kom igen nu!!Och spännande.. Har tryck ca 100 gånger på uppdatera den senaste halvtimman hur länge ska din tortyr fortsätta??
SNYGGT! Den där Datejusten var ju riktigt trevlig.Ok, nu är jag klar...jobbigt med stora lådor Vi börjar först med den jag beställt och körde till Jönköping för att hämta hem, en klassiker bland klassikerna:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Och så spontanshoppingen som även den är en riktig klassiker som alla känner VÄL till:
Ännu en Seiko har anlänt
Väl förpackad, glädjande då det är en dressare.
En helt förtjusande Cocktail time blue moon (SRPB41J1). Är förvånad att jag lyckades fånga tavlan så bra på bild. Vilken tavla alltså, helt galen.
Suunton får illa kvickt avlägsna sig från handleden efter en lång arbetsdag.
Klockan fick direkt ett läderband då orginallänken är en riktig hårnypare. Sedan tycker jag hur som att dressare gör sig bättre på läder.
Oban 14Grattis! Vad har vi i glaset?!
Grattis till två fina klassiker! Helt perfekt kombo på Datejust:en.Ok, nu är jag klar...jobbigt med stora lådor Vi börjar först med den jag beställt och körde till Jönköping för att hämta hem, en klassiker bland klassikerna:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Och så spontanshoppingen som även den är en riktig klassiker som alla känner VÄL till:
Grattis!Två dagar tog det för DHL. Från Spanien.
Recept till starlight som följer med.
Vad jag föredrar.
Mmmmmmmm. LE 0381/3500
Ingen kommentar.
Påminner om night kings hy(från game of thrones).
Spännande
Och spännande.. Har tryck ca 100 gånger på uppdatera den senaste halvtimman hur länge ska din tortyr fortsätta??
Elakt att hålla er på sträckbänken vaJa precis, kom igen nu!!
MYCKET!!!SNYGGT! Den där Datejusten var ju riktigt trevlig.
Alltid lika skönt...speciellt det oplanerade.Gott att få shoppa loss ibland! Stiliga val båda två
Tack. Tycker det åxå!Grattis till två fina klassiker! Helt perfekt kombo på Datejust:en.
Ja men den stora kartongen gjorde att jag misstänkte en speedmaster riktigt trevliga klockorElakt att hålla er på sträckbänken va
Ja, den är inte svår att misstänka. Maken till låda för en lite klocka. Ingen high-tech låda...bara STOOORJa men den stora kartongen gjorde att jag misstänkte en speedmaster riktigt trevliga klockor
Grattis!Bilden försvann men här är den
Tjena! Kul att äntligen få lägga upp något i paketöppningstråden (ny på forumet). Kunde inte släppa denna modell sedan jag såg den på Baselworld. Otroligt nöjd
TackarGrattis!
Ja jag kommer också ihåg den som stor, nästan lite väl stor . Hade räckt med den vanliga boxen för min del, kanske med någon variant av mån-eller rymdinspirerat temaJa, den är inte svår att misstänka. Maken till låda för en lite klocka. Ingen high-tech låda...bara STOOOR
Ska vara, vad jag hört, inspirerad av de lådorna astronauterna hade sina personliga saker i under sina resor där uppe.Ja jag kommer också ihåg den som stor, nästan lite väl stor . Hade räckt med den vanliga boxen för min del, kanske med någon variant av mån-eller rymdinspirerat tema
Ja men då så, då får man väl dras med den där boxen dåSka vara, vad jag hört, inspirerad av de lådorna astronauterna hade sina personliga saker i under sina resor där uppe.
Absolut.Ja men då så, då får man väl dras med den där boxen då
Två fina klockor, grattis!Ok, nu är jag klar...jobbigt med stora lådor Vi börjar först med den jag beställt och körde till Jönköping för att hämta hem, en klassiker bland klassikerna:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ok, nu är jag klar...jobbigt med stora lådor Vi börjar först med den jag beställt och körde till Jönköping för att hämta hem, en klassiker bland klassikerna:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tack o bock.Två fina klockor, grattis!
Tackar.Grattis till två toppenklockor Nicke!