Sådär, då var det min tur att beställa hem förmodligen den klockan det har snackats mest om senaste veckorna. Vill bara börja med att säga att jag klickade in och beställde en ny på klockmaster utan problem, då den har varit slut på väldigt många ställen och folk tror att dom kan sälja sina för lite över listpris. Men att beställa på hemsidan gick utan problem.
Jag hade egentligen inte så höga förväntningar på klockan eller modellen. Helt ärligt så va jag ganska skeptisk och neggativ inställd in för leverans. Trodde den inte skulle vara så snygg som den var, att den skulle vara förstor, och för bullig.
Men så va paketet här.
Väldigt fint paket, man möts av en trevlig och varm leverans. Samt en väldigt fint litet brev med mitt namn och signerar av den person som ville väl. Här vet vi att det är en Seiko och många vet nog exakt vilken klocka jag pratar om nu.
BOOOM !
Där hade vi lite bilder, några snabba om klockan.
Vart jag imponerad? Dra mig baklänges vilken klocka för dom pengarna... Den finishen, Färgen, bandet, låset, designen, hur den sitter på. Asså, kort sagt, Släng dig i väggen. Nu ska jag inte höja klockan till himlen. Men efter som jag hade så låga förväntningar, så ja, jag vart verkligen tagen på sängen med storm. Måste säga att sista bilden ser den lite stor ut på handleden, men jag tycker den satt väldigt bra. Skön på med sitt silikon/gummi band. Ska det finnas något jag ska klaga på, så måste jag säga att jag inte fattar grejen med att göra så extremt långa band. Man borde få valmöjligheten att beställa med antal hål på bandet. Jag tror nog majoriteten inte behöver dom sista hålen, och skulle man behöva dom kanske man kan göra ett extra val på ett längre band. För just nu upplever jag att det är lite väl långt. Men men. Ska känna efter lite mer när den får lite handledstid här fram över.
Kort sagt, klart en tumme upp för denna klocka. Och inte på tala om ett väldigt bra pris.
Får tacka för mig och önska alla en fantastisk dag.
Reserverar mig för fel skrivning och stavning.