Haha tack, var inte så jag menade. Är riktigt nöjd, den är jävligt bra! Inte mycket mer man kan önska hos en dykare!Snacka inte ner din nya fina klocka nu! Riktig klassiker Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha tack, var inte så jag menade. Är riktigt nöjd, den är jävligt bra! Inte mycket mer man kan önska hos en dykare!Snacka inte ner din nya fina klocka nu! Riktig klassiker Grattis!
Grattis, bra valFörsökte göra det lite spännande, men det är svårt med den tråkigaste Rolex modellen out there
Men det blev 116610LN, måste ju testa vad all the fuzz is about!
Försökte göra det lite spännande, men det är svårt med den tråkigaste Rolex modellen out there
Men det blev 116610LN, måste ju testa vad all the fuzz is about!
Tisdagsmys
Äntligen landade en 216570 Kunde inte låta bli när den äntligen fanns tillgänglig!
Riktigt bra med en lite större klocka, sitter kanon och trivs verkligen med tyngden! 42mm är INTE dumt!!
Svart är ju riktigt nice!! Men hur är den vita?
Hmmm...
Time Will Tell,
//TheTaleTeller
Idag landade det nya grejer i lådan!
I lådan fanns en annan låda, troligtvis den vanligaste lådan på hela KS...
Och fram kommer min första Explorer, i detta fallet en 214270 MK2 -17 Kul med en helt ny modell som man inte provat tidigare!
C.L.E.A.N
Sitter som en smäck, sjukt clean klocka som gör sig bra och flyger under radarn!
Avslutar med lite Lume och önskar er en fortsatt trevlig kväll
Tänkte testa den här coolingen
SBP053, eller SBDC053 beroende på var i världen man letar.Läcker! Vad heter modellen?
Fick ett ryck och beställa en på önskelistan. Tempest Watches Viking V2. Väldigt fint maskin arbete för att skapa boett samt armband. Dessutom suktade jag efter något mer när jag väl hade Helm Vanuatu.
Vad kan jag säga stor större och denna är störst... nästan. Inte alla som trivs med klumpar som denna men jag har nog lite speciell smak. Påminner mycket om storleken på klockor med Valjoux 7750 i sig.
Spec:
Miyota Kaliber 9015 Automatisk
Diameter: 45mm
lug2lug: 52mm
Tjocklek: 17mm
Armband 22mm
Vikt 290gr
Safirglas bezel
keramisk blå urtavla
C3 Lume
AR på insidan
Baksidan är titan för att få ner vikten
Tillbehör:
Svart Nato
Garantikort
putsduk
armbands verktyg
Resväska för 3 klockor
Lite bilder (som vanligt börjar det regna och urtavlan vart usel och fota...)
Tisdagsmys
Äntligen landade en 216570 Kunde inte låta bli när den äntligen fanns tillgänglig!
Riktigt bra med en lite större klocka, sitter kanon och trivs verkligen med tyngden! 42mm är INTE dumt!!
Svart är ju riktigt nice!! Men hur är den vita?
Hmmm...
Time Will Tell,
//TheTaleTeller
Ser jäkligt trevlig ut! Själv sugen på en likadan. Roligt med en G helt i stål. Slit den väl!Blev sugen på en ny klocka...igen! Jag menar när är man inte det? Finns många klockor där ute som jag skulle vilja lägga vantarna på.
Hur som helst, klockan som inköptes idag har jag varit sugen på sedan jag såg de första bilderna och idag fick jag ett samtal från Magnussons Ur där det framgick att ett exemplar hade kommit in. Sagt och gjort, åkte in efter jobbet, kände och klämde (för det ska den tåla) och köpte...
Hann knappt tänka, eller det jag tänkte var att det var ca 20 år sedan jag bar en G-Shock!
Bilder:
Go’kväll!
Har du hunnit testa lumen ännu? Hur är den?Tänkte testa den här coolingen
Sinnessjuk. På riktigt.Har du hunnit testa lumen ännu? Hur är den?
Ja precis. Grymt!Sinnessjuk. På riktigt.
Att Seiko kan lume är sen gammalt men den här är en nivå till.
Thank you dude Full fart!@TheTaleTeller is on a roll! Snyggt!
Tack ska du ha, mm har förstått dettaGrattis till klockan! Fantastiskt urverk!
Haha ja det fick bli så Har nog tappat det....Vänta nu lite......en till!!?? Vad händer
Grattis
Fått sålt DJ:n?
Snyggt! Kan rekommendera brunt lädernato till den. Vad är det för länk du har?Köpte mig en byta däck-klocka! Eller supa sig redlös-klocka kanske också passar in.. Även kallad beater.
Snyggt! Kan rekommendera brunt lädernato till den. Vad är det för länk du har?