Tack! Haha äsch, ser större ut på bild.
Nja, jag förblir MissDJ
Haha bra. Kul med nytt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Haha äsch, ser större ut på bild.
Nja, jag förblir MissDJ
Vackert!
Nytillskott, 116613LN
Nytillskott, 116613LN
Snyggt! Grattis
Nytillskott, 116613LN
Tack! 15,5cm ungefärStort Grattis!
Vad har du för size runt handleden?
Tack.Snyggt! Grattis
Snyggt! Stort grattis!
Nytillskott, 116613LN
Tackar, väldigt nöjd !Snyggt! Stort grattis!
Satt och väntade på den öppningen från gårdagens teasande på Instagram. Stort grattis!
Nytillskott, 116613LN
Haha, tack!Satt och väntade på den öppningen från gårdagens teasande på Instagram. Stort grattis!
Wow!! Stort grattis!!
Nytillskott, 116613LN
Grattis
Nytillskott, 116613LN
Nytillskott, 116613LN
Ovanligt bäst!
Nytillskott, 116613LN
Snyggt! Härlig klocka
Nytillskott, 116613LN
Nytillskott, 116613LN
Wow!! Stort grattis!!
Grattis
En favorit som ligger på min privata önskelista. Grattis!
Ovanligt bäst!
Ovanligt bäst!
Stort tack !Snyggt! Härlig klocka
Grattis
Tack, ny.Ah, stort grattis, är precis den jag trånar efter. Ny eller begagnad?
Stort grattis. Är själv mycket sugen på en 116613LN!
Nytillskott, 116613LN
Tack, köp! Den är fantastiskStort grattis. Är själv mycket sugen på en 116613LN!
Tack, köp! Den är fantastisk
Ingen väntetid, betalade listpris. Finns på Rolex hemsida!Hur länge fick du vänta och vad kostade den om man får fråga?
Man vet att det är helt störda tider när folk tror att det är väntetid på tvåtonssubbarHur länge fick du vänta och vad kostade den om man får fråga?
Snyggt! Grattis
Nytillskott, 116613LN
TackSnyggt! Grattis
Den var cool! Aldrig sett en sådan innan.En liten Japan. Behövde en ersättare till min G-shock som min polare la beslag på. Cirka 1000-lappen allt som allt. 2dagar tog det för paketet att åka ända från Osaka till Sverige. Betalade moms och avgift och tullen tog fem dagar på sig att släppa iväg den, sen behövde postnord sju dagar på sig att släpa paketet ända från terminalen i Malmö heeeeela vägen till Trelleborg. Smidigt och snabbt.... med postmord mått mätt.
Casio Phys STW-1000-8JF
Toughsolar, multiband, massor av diffusa kronografgrejer, 10atm, världsklocka, alarm och auto belysning.
Supercool ju!
Nytillskott, 116613LN
Grym allrounder och mer stek än helstål, perfekt på sommaren. Grattis till den!
Nytillskott, 116613LN
Supercool ju!
Tackar!Grym allrounder och mer stek än helstål, perfekt på sommaren. Grattis till den!
Man vet att det är helt störda tider när folk tror att det är väntetid på tvåtonssubbar