Snart hos en AD i närhetenMan vet att det är helt störda tider när folk tror att det är väntetid på tvåtonssubbar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snart hos en AD i närhetenMan vet att det är helt störda tider när folk tror att det är väntetid på tvåtonssubbar
Snart hos en AD i närheten
Grattis, där har du en livskamratDet har varit ett jäkla flippande på sistone för att hitta en bra kompis till Explorern, nu tror jag att jag kan ha hittat rätt
Hoppas att jag inte behöver posta här på ett tag
Jag syftade på att det snart är väntetider på 116613.Jag också! Kan bara inte bestämma mig om man ska ha 116613LB eller 116613LN
Jag syftade på att det snart är väntetider på 116613.
Tackar!Grattis, där har du en livskamrat
Tydligen årslånga köerMan vet att det är helt störda tider när folk tror att det är väntetid på tvåtonssubbar
GrattisDet har varit ett jäkla flippande på sistone för att hitta en bra kompis till Explorern, nu tror jag att jag kan ha hittat rätt
Hoppas att jag inte behöver posta här på ett tag
Tack kompisGrattis
Jodå, den är riktigt jäkla svinbra! Grattis!
Nytillskott, 116613LN
Stort grattis @MissDatejust. Ni kommer leva lyckligt tillsammans!
Nytillskott, 116613LN
Jag syftade på att det snart är väntetider på 116613.
Tack, kan inget annat än att hålla med dig !Jodå, den är riktigt jäkla svinbra! Grattis!
Tack, det kommer vi absolut att göra ..Stort grattis @MissDatejust. Ni kommer leva lyckligt tillsammans!
Oerhört trevlig! Bara att gratulera till ett toppenköpBegagnad pjäs men nytt tillskott i min samling. Det rör sig om en klocka som kommer få mig att kliva in i Kobra Kai-delen av forumet. Quartzur(7c46), daghjul: kanji, kupat glas, en diameter på 47,7mm, med smidig dykarförlängning och för övrigt skön länk så vill jag här med presentera Seiko Tuna sbbn015. Sitter fantastiskt skönt på armen!
Miljövänlig tur till posten för att rädda haven och tonfiskarna.
En bomb? Nej..
Snart framme..
Ah, där har vi den!
Förvånad över hur bra den sitter på mina rätt smala handleder.
Bländad av lumen, rena nattlampan.
Avslutar med en havets egna torped, tack för mig.
Tack, ska bada så mycket jag kan med den i veckan blir att trycktesta den under dagen!Oerhört trevlig! Bara att gratulera till ett toppenköp
Begagnad pjäs men nytt tillskott i min samling. Det rör sig om en klocka som kommer få mig att kliva in i Kobra Kai-delen av forumet. Quartzur(7c46), daghjul: kanji, kupat glas, en diameter på 47,7mm, med smidig dykarförlängning och för övrigt skön länk så vill jag här med presentera Seiko Tuna sbbn015. Sitter fantastiskt skönt på armen!
En bomb? Nej..
Snart framme..
Ah, där har vi den!
Avslutar med havets egna torped, tack för mig.
Tack tycker det är en av seikos(GS borträknat) snyggaste klockor men har alltid vart rädd för storleken men den bör absolut prövas av alla som gillar deras dykare.Där satt den! Mycket fin pjäs. Har sneglat på Tunan som jag tycker blir snyggare och snyggare.
Grattis!
Grattis! Den ser grym ut på dig. Vad har du runt handleden om man får fråga?Begagnad pjäs men nytt tillskott i min samling. Det rör sig om en klocka som kommer få mig att kliva in i Kobra Kai-delen av forumet. Quartzur(7c46), daghjul: kanji, kupat glas, en diameter på 47,7mm, med smidig dykarförlängning och för övrigt skön länk så vill jag här med presentera Seiko Tuna sbbn015. Sitter fantastiskt skönt på armen!
En bomb? Nej..
Snart framme..
Ah, där har vi den!
Avslutar med havets egna torped, tack för mig.
Tack ska du ha! Får kika när jag kommer hem senare.. 16,5-17 skulle jag tippa på. Återkommer!Grattis! Den ser grym ut på dig. Vad har du runt handleden om man får fråga?
16~16,5 mätte jag.Grattis! Den ser grym ut på dig. Vad har du runt handleden om man får fråga?
Snyggt! Då passar den ju på mindre handleder. Varit skeptisk tidigare. Grattis igen till ett grymt köp!16~16,5 mätte jag.
Yes, tror dessutom att den möjligen ser mindre ut med gummi alt nato påSnyggt! Då passar den ju på mindre handleder. Varit skeptisk tidigare. Grattis igen till ett grymt köp!
Satan vilket kex, bra med birthyear också!Efter mycket tänkande, nej löjligt mycket tänkande kom ett paket idag. Min första "lyxklocka", en Breitling Navitimer Premier. Ett lite annorlunda val och absolut inget man ser varje dag. Jag hade själv ingen aning om att den ens existerade men när jag väl såg den så var det bara att köra! Fantastisk klocka, inte en repa och dessutom lika gammal som mig själv på 20 år, vilket man inte kan se att den är!
Grym historia bakom den klockan och grym är den!Känslan - Nyförälskad - i tvillingen..
Jag köpte min första Deepsea 116660 i december 2016 och har sedan dess väntat på att en D-Blue av samma modell skulle ”komma in”.
Idag kom så äntligen chansen och jag tog den!
Kompletterar med ”en till” likadan Rolex Deepsea Sea-dweller Stainless Steel men denna gång en D-Blue 116660.
Idiotiskt - ja kanske.. men men..
Så till mitt framtida dilemma, vilken ska man ha på sig..
Tack till Nymans Ur i Västerås för ert klockrena bemötande er service och enorma kunnande. Alltid urkul att göra affärer hos er.
Härligt att hitta en så fräsch årsklocka! Grattis till en fin en!!Efter mycket tänkande, nej löjligt mycket tänkande kom ett paket idag. Min första "lyxklocka", en Breitling Navitimer Premier. Ett lite annorlunda val och absolut inget man ser varje dag. Jag hade själv ingen aning om att den ens existerade men när jag väl såg den så var det bara att köra! Fantastisk klocka, inte en repa och dessutom lika gammal som mig själv på 20 år, vilket man inte kan se att den är!
Haha! Galet men underbart!! Gillar det blåa i den nya! Stort grattis!!Känslan - Nyförälskad - i tvillingen..
Jag köpte min första Deepsea 116660 i december 2016 och har sedan dess väntat på att en D-Blue av samma modell skulle ”komma in”.
Kompletterar med ”en till” likadan Rolex Deepsea Sea-dweller Stainless Steel men denna gång en D-Blue 116660.
Tack till Nymans Ur i Västerås för ert klockrena bemötande er service och enorma kunnande. Alltid urkul att göra affärer hos er.
Känslan - Nyförälskad - i tvillingen..