Tack! känns spontant som denna kan bli en keeper iom storlek, quartz och ljus urtavla. Och kom igen det är en GS!Gratulerar igen! Verkligen fin!!
Blir perfekta kompisen med explorer 1 senare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! känns spontant som denna kan bli en keeper iom storlek, quartz och ljus urtavla. Och kom igen det är en GS!Gratulerar igen! Verkligen fin!!
Stort grattis! Sitter verkligen grymt bra! Fan, GS suget blev starkare igen nuBytte till mig en Sarb035 för snart 3v sedan men då startade tankarna. Tankarna som idag blev verklighet.
Det är inga Adidas hoppas jag.
Nejdå detta ser lovande ut!
Fin liten låda och vad är det för GS då?
Sbgx063
Och ett handledskott påväg mot förskolan.
Sitter som en smäck! Min första GS och jäkligt nöjd med urtavlan. Ljus och väldigt diskret champagne sunburst.
Denna kommer komplettera min kommande explorer kanonfint!
Grattis till en fin klocka!Bytte till mig en Sarb035 för snart 3v sedan men då startade tankarna. Tankarna som idag blev verklighet.
Sbgx063
Sitter som en smäck! Min första GS och jäkligt nöjd med urtavlan. Ljus och väldigt diskret champagne sunburst.
Tackar jag vill minnas att inte du heller har de bitigaste armarna (jag har 16cm runt) . Kan varmt rekommendera SBGX modellerna då. Ligger som slickat på handleden, lågt och fint med 37mm. Kör ba!Stort grattis! Sitter verkligen grymt bra! Fan, GS suget blev starkare igen nu
Tackar tackarGrattis till en fin klocka!
ETT.Även jag har shoppat! Paneraien fick lämna och jag plockade upp en tudor black bay GMT med en/ett Nato band? Hur ska det vara en eller ett?!? Hur som här är hon.
Känns riktigt bra! Kanske något lägre så hade den varit helt perfekt!
Här är hon på natot! Ville köra något annorlunda så det fick bli camo!!
Riktigt snygg, sen så va nato bandet lite udda men väldigt coolt! Tror det är "ett" nato men kan ha fel.Även jag har shoppat! Paneraien fick lämna och jag plockade upp en tudor black bay GMT med en/ett Nato band? Hur ska det vara en eller ett?!? Hur som här är hon.
Känns riktigt bra! Kanske något lägre så hade den varit helt perfekt!
Här är hon på natot! Ville köra något annorlunda så det fick bli camo!!
ETT.
Grymt fin är den, men som du sa. Den kräver en del handled men det har du ju
Tack dudes!Riktigt snygg, sen så va nato bandet lite udda men väldigt coolt! Tror det är "ett" nato men kan ha fel.
En, två, tre, fyra nato!Tack dudes!
Med risk för OT
Ett Nato band!
En Nato?
Vackert!Grattis!Bytte till mig en Sarb035 för snart 3v sedan men då startade tankarna. Tankarna som idag blev verklighet.
Sbgx063
Tackar! Nu är länken kortad och tvättad också så nu känns den som min på riktigtVackert!Grattis!
Bytte till mig en Sarb035 för snart 3v sedan men då startade tankarna. Tankarna som idag blev verklighet.
Sbgx063
Tackar! Nu är länken kortad och tvättad också så nu känns den som min på riktigt
Haha riktigt så bra går det inte. Explorer är bestämd men inte inhandlad, det sker i februari (30års present till mig själv)Snyggt att köpa in en GS för att KOMPLETTERA en Explorer som redan är på väg in? Det går bra nu!
Kan du posta före och efter tvätten bild bredvid varandra, går skillnaden att fånga på kamera eller tvättade du mest bara för att?
Haha riktigt så bra går det inte. Explorer är bestämd men inte inhandlad, det sker i februari (30års present till mig själv)
Tog inga bilder på tvätten igår. Gjorde det mest för att det var smidigt när jag ändå hade länken lös. Den var inte så skitig.
Har ingen ultraljudstvätt hemma utan körde bara varmt vatten, diskmedel och en mjuk tandborste
Tänkte ljustavlad quartz kompletterar svart automat
Det har tagit en stund att klura ut de för min del med. Tänker lite så att om man i framtiden skulle ledsna på att ha massa klockor och inte orkar hänga på ett forum. Sälja av nästan allt och bara spara de som faktiskt betyder något för en. (jag vet, högst osannolikt men ändå)I see, kul!
Jag fyller själv 30 nästa år (maj) och hade med tänkt att en klocka i present till sig själv vore man värd. Men svamlar runt alldeles för mycket fortfarande. Det är Ny och begagnad, med och utan länk, dressare eller ej. Årsklocka eller ännu mera retro. Måste försöka ransaka mig själv vad jag verkligen vill ha för någonting och vad som är äkta kärlek och inte bara en weekend-fling liksom
Haha ett snabbt tack tillbaka!Snyggt! Gillar den något udda fågeln!!
Wow! Missade nästan klockorna pga skumpan och allt det röda! Stort grattis!
Grattis till månen och tillbaka!!
Det finns betydligt tråkigare keepers om vi säger så, har haft ett par stycken själv och ångrade mig vid samtliga försäljningar haha! kör hårt och grattis!Efter mycket velande så var det dags även för mig att köpa ur-dykarenni känner väl till denna butik?
Och denna välkända lilla låda...
och i boxen finns? En klocka med den mest svepande visare som finns.. ..
Men va fan ... En spring drive? Nä då
Kunde ju inte hålla mig utan den åkte på direkt i butiken en halvtimme efter att jag fick sms om att den kommit Nu är även jag med i rolle familjen och detta är en keeper och min life-long beater . Ett tack till Rob Engström för en fantastisk service.
Helt klart bland dom bättre, är riktigt nöjd med min.Inte mycket till paketöppning då box saknas. Inkommen idag efter en f2f-affär med en trevlig KS-vän. Just nu saknas nog tillräckligt med länkbitar men det är på ingång, t v så får jag sätta på något annat band. Omega SMP 2254.50, enligt många den bästa SMP-utgåvan som gjorts
Stämmer bra, ca 16,5 så den storleken är grym! Allt över 40 börjar annars bli på gränsenTackar jag vill minnas att inte du heller har de bitigaste armarna (jag har 16cm runt) . Kan varmt rekommendera SBGX modellerna då. Ligger som slickat på handleden, lågt och fint med 37mm. Kör ba!
Tackar tackar
Grattis till en snygg klocka !Inte mycket till paketöppning då box saknas. Inkommen idag efter en f2f-affär med en trevlig KS-vän. Just nu saknas nog tillräckligt med länkbitar men det är på ingång, t v så får jag sätta på något annat band. Omega SMP 2254.50, enligt många den bästa SMP-utgåvan som gjorts
Har du hunnit testa den?Nytt paket idag men ingen klocka men med något klockrelaterat i alla fall. Fredriic Constant Analytics för att undersöka gångavikelsen på favorit klockorna. Vet ej om den är bra men jag köpte den på Amazon och där kostar den 40$ sen tillkommer frakt och säkert tull.
Har inte hunnit än men återkommer efter testHar du hunnit testa den?
Om du har hunnit testa den är du nöjd med den och va den värd pengarna? Sugen på att köpa en jag med.
vilken päärla !:Var inte det lättaste mes denna manen som aldrig är still
Helt klart bland dom bättre, är riktigt nöjd med min.
Grattis till en fantastiskt Seamaster!
TackarGrattis till en snygg klocka !
Mycket trevlig!Fick hem en ny klocka för ett tag sen av ett märke som är en favoriterna sen tidigare.
Har tröttnat lite på min Royal Oak 15450 med silvertavla så då ökade suget efter något annat...
Det fick helt enkelt bli en 15450 Boutique Edition med blå tavla, vilken jag ursprungligen tänkt att köpa tidigare.
Mitt korta tålamod gjorde dock att det just då fick bli den mer vanliga modellen med silvertavla istället.
Gillar modellen i sig, så varför då byta till något annat?
Väldigt nöjd med köpet hittills efter ett par veckor. Älskar tavlan som går från koboltblå till indigoblå i vissa ljus och grå, nästan svart i andra.
Tack för visat intresse!